»Trening pisanja udarnih marketinških tekstov«

Ki prodajajo! 💪

SPLETNI TRENING V ŽIVO

Četrtek, 10.12. od 8.30-12.ure

Torek, 15.12. od 9.-11. ure

 

A veš tisto, ko …

✔ Delaš novo (prvo) spletno stran, pa resnično ne veš, kaj madonca naj napišeš gor, oziroma KAKO, ko pa vsi nekaj govorijo, da se danes piše drugače. 

✔ Bi rada oglaševala svoje produkte, pa te je tega groza  in odlašaš in odlašaš, ker enostavno ne veš, kako naj napišeš tak tekst, ki bo drugačen od drugih? Da bi vsaj enkrat Facebook oglas deloval, ne pa da neprestano mečeš stran denar. 😒

✔ Misliš, da res ne znaš pisati in ti je zato strašna muka spraviti skupaj 3 stavke.

✔ Ne razumeš, kaj sploh so marketinški teksti, v čem je “trik”? Zakaj se na nek tekst odzoveš, drugega pa niti ne prebereš? 
✔ Pripravljaš neko novo storitev, program, morda online tečaj, mentorski program, ki ga boš prodajala po spletu. Slišala si že o nekih prodajnih straneh, videla si jih že, pa se ti zdijo takoooo zahtevne za napisati, oziroma sploh ne veš … khm, zakaj hudiča jih sploh rabiš? 😉

✔ Bi rada začela z email marketingom, napisala eno res dobro darilo, e-priročnik, pa se zatakne že pri naslovu … 

✔ Ti je nerodno, da bi drugi brali, kaj si napisala, ker misliš, da pišeš slabo.

✔ Nočeš pisati, ker ne obvladaš 100% slovničnih pravil in te bodo imeli zato kleni varuhi slovenske slovnice v zobeh.

✔ Se bojiš negativnih komentarjev na tvojih Facebook oglasih. 

✔Misliš, da so tvoji teksti dolgočasni in da jih zato nihče ne bo bral. 

✔Imaš mnogokrat kreativno blokado in lahko tri ure sediš za računalnikom, pa ne napišeš niti besedice …

 

Draga Petra, Maša, Nika, Sanja, Špela in druge … Se najdeš tu, nekje?  Pri kateri od teh točk si kimala in si mislila, mater, kako ve? 😉 Če vas je vsaj nekaj pokimalo, potem je ta moj prodajni tekst dober in je dosegel svoj namen. Segel ti je namreč do srca in nagovoril točno tiste tvoje težave in frustracije, ki jih imaš. Če jih ni, je zanič in jaz ne poznam dobro svojih potencialnih strank. 

Vidiš, tako gre pisanje dobrih marketinških tekstov. In vse, od A-Ž te bom naučila v Treningu pisanja udarnih marketinških tekstov v živo. 

Pridi na ta spletni trening, da ti pokažem, da je pisanje v 90% resnično samo trening in samo (morda) 10% nek talent, ali pa samo veselje do pisanja, ki zadeve olajša. 

VSE se da naučiti in natrenirati, verjemi mi. Ker eno je, da pišeš zase. Bloge, morda kakšne zapise in ti ljudje pravijo, uau, kako dobro pišeš (to se je meni dogajalo). Ampak nekaj povsem drugega pa je napisati marketinški tekst, pa še tak, ki prodaja. 

Lahko ti tekste seveda napiše nekdo drug. Ampak jaz ti tega resnično ne priporočam. Ker ne samo, da te bo veliko stalo, samo če pišeš sama teksti res odražajo tebe in tvojo energijo. In tudi to je zelooo pomembno. 

To bo resnično trening, katerega REZULTAT bodo napisani vsi tisti teksti, ki jih že tako dolgo želiš napisati ali popraviti, pa se do sedaj še nisi spravila. Pa naj bo to posodobljena spletna stran, za katero veš, da je res nihče ne bere in je stara 100 let.  Napisan oglas za Facebook, napisan prodajni blog, ki ga bodo ljudje dejansko brali. Dobila boš ideje, kaj in kako pisati na Facebooku, v email marketingu in za to ne boš več porabila treh neproduktivnih ur, ampak le eno. 

In kar je še boljše! Tekste ti bom pregledala in pokomentirala. Tako boš takoj imela mojo povratno informacijo, ki ti bo smerokaz za naprej.  

Trening bo potekal v dveh delih v obliki Facebook live predavanja v zaprti Facebook skupini. Seveda bo na voljo tudi posnetek, tako da brez bojazni, če se treninga v živo ne bi mogla udeležiti. 

V četrtek, 10. decembra od 8.30. – cca. 12 ure bomo predelale vse trike in veščine, ki so potrebni za pisanje dobrih in učinkovitih marketinških tekstov.

  1. del: 
  • Kaj je razlika med navadnim tekstom in marketinškim tekstom.
  • Komu pišeš?
  • Kaj so power words, t.i. besede moči in kako jih uporabljaš.
  • Kako se napiše učinkovit naslov programa/produkta, e knjige, treninga, webinarja …
  • Kakšna so pravila pisanja za splet (ja, seveda je drugače kot v knjigi).
  • Kako si pomagaš, ko ni navdiha za pisanje (3 tehnike) …

Sledil bo kratek odmor, da zajamemo sapo in skuhamo ☕

V drugem delu pa bomo delale na konkretnih primerih tekstov:

  • Kako napišeš o meni na spletni strani ( ko ne pišeš dejansko o sebi, ampak o svojih potencialnih strankah) 
  • Kako napišeš opis produkta (ne, ne, ne naštevaš njegovih lastnosti, itak, da ne 😀) 
  • Kako napišeš prodajni email (ne, to niso trije stavki, v katerih samo ponavljaš, kupi, kupi in kupi ZDAJ)
  • Kako napišeš prodajni blog (bloganje niso samo zgodbice)
  • Kako napišeš pristajalno stran (hm, a veš, kaj je to) 
  • Kako napišeš prodajno stran (ja, to ni isto kot pristajalna stran, je pa podobno 😉
  • Kako napišeš dober naslov česarkoli (emaila, bloga, e-priročnika, knjige …)

Potem pa imate cel vikend časa, oziroma 4 dni, da vse to znanje uporabite v praksi. Ja, vem, da ni morje časa, samo če vam ga dam več, boste samo zavlačevale. 😉 Odloči se, da to zdej zrihtaš, ker je odlična priložnost za to, pa je še ena kljukica več v tem letu. A ne.  Napišete torej nove tekste, ali pa mi pošljete obstoječe v pregled in komentar  do ponedeljka, 14.12. zjutraj.  Jaz jih pogledam, potem pa se v torek, 15.12. ponovno srečamo, da vam te tekste pokomentiram. Vsaka od vas mi lahko da v pregled  tri tekste. Primer: o meni na spletni strani, opis produkta, Facebook oglas. 

Tako boste dobile čisto vse, kar potrebujete, da res začnete pisati drugače in da vaši teksti niso več zguba časa, ampak učinkovito prodajno orodje. 💪

Lahko se prijaviš samo na prvi del, seveda pa zelo toplo priporočam, da se prijaviš na oba, ker tako lahko prideš do komentarja tvojih spletnih strani in vseh tekstov, kar je mogoče samo v okviru tega treninga. Pa veš kaj še … Tako se boš resnično brcnila v “tazadnjo”, da končno popraviš in na novo napišeš vse tisto, s čimer že tako dolgo odlašaš. 

Še vedno nisi prepričana, da bi bila zraven? Res ne predavam dolgočasno 🙂 , ampak naj udeleženke mojih preteklih dogodkov  same povedo. 

Zakaj te lahko ravno jaz učim pisanja udarnih marketinških tekstov in zakaj se moraš (no, hočeš, želiš, bi srčno rada … 😉) udeležiti ravno mojega treninga?

Že od nekdaj rada pišem, predvsem pa je to prišlo do izraza leta 2012, ko sem kot Srčna bralka začela pisati blog o knjigah, ki je bil v relativno kratkem času zelo bran.

Imam precej svoj slog pisanja, ki je zelo sproščen in nagovoren in sem bila zaradi tega drugačna.  Izdala sem tudi dve svoji knjigi.  Ena za začetek je zbirka blogov, Ena čisto moja pa zbirka duhovitih kratkih zgodbic na različne teme. Knjigo Ena za začetek najdeš v elektronski obliki tudi na tej strani v zavihku brezplačno. Obe knjigi pa sta na voljo v knjižnicah po celi Sloveniji. 

Ampak pisanje knjig in zgodbic seveda ni enako pisanju udarnih in učinkovitih marketinških tekstov. Malce sicer pomaga, če imaš veselje do pisanja, talent je pa po mojem mnenju zelo relativen. Vsak ima lahko svojo ciljno publiko in svoj krog bralcev. Samo vedeti moraš, za koga pišeš. 

Pisanja učinkovitih marketinških tekstov sem se učila od domačih, predvsem pa tujih mentorjev (Eben Pegan, Marie Forleo …). Ampak vse znanje in vsi triki ti ne koristijo, če jih ne spraviš v prakso in treniraš in treniraš. In pišeš in pišeš in pišeš … 

Jaz veliko pišem. Predvsem so “moj”medij Facebook objave in tedenski mailingi moji skupnosti, ki dosegajo povprečno skoraj 40% stopnjo odpiranja. In mnogokrat slišim, da nekdo bere samo moje mailinge. Ob poplavi vseh emailov, ki jih danes dobimo v svoj inbox je to zame res velik poklon. Predvsem pa je pomembno to, da tudi večino mojih storitev, sploh visokocenovnih prodam preko email marketinga. Tako da ja, nujno je, da veš, kaj in kako pisati za email marketing. 

Vse to, kar znam in vem, te bom naučila in na praktičnih primerih pokazala v Treningu pisanja udarnih marketinških tekstov, ki prodajajo, zato se nam hitro pridruži. 

A ja, še to, zakaj priti ravno na moj trening … Zato ker so moja predavanja po odzivih udeleženk sodeč res top, ker reeees nisem dolgočasna in ker vedno raje dam več kot manj. Ampak naj mnenja udeleženk sama povedo (najbolj aktualna najdeš tudi na moji poslovni Facebook strani >>> TUKAJ 

Če z dogodkom ne boš zadovoljna, ti vrnem kupnino.

Investicija v predavanje je samo zelo dostopnih,  59 eur samo za predavanje, oziroma 99 eur za predavanje in pregled tekstov. 

Tega treninga (no, tudi drugih mojih tematskih, nizkocenovnih krajših spletnih izobraževanj) zelo dolgo ne bom izvajala, tako da izkoristi še to zadnjo priložnost. 

Svetujem ti, da pohitiš s prijavo, saj so mesta v drugi skupini za pregled tekstov OMEJENA. Če vas bo več, bom naredila dve skupini in če želiš biti na vrsti takoj, v prvi skupini, pohiti s prijavo, ker začnemo že 10. decembra! 💃

Zate pa imam še DARILO!

Vsem prijavljenim za lažje načrtovanje Facebook objav in pridobivanje idej podarim mesečni načrtovalnik v elektronski obliki, ki ti bo odličen vodič, kako načrtovati Facebook objave in kje dobiti ideje zanje, da ti to ne vzame ure in ure časa.

In še nekaj. Vsaki udeleženki podarim tudi mojo drugo knjigo (Ena čisto moja – zbirka duhovitih zgodbic za vsak dan), v fizični obliki z mojim podpisom). 😀 Lahko si izbereš tudi mojo prvo knjigo, mojo zbirko blogov, če te mika bloganje, ali pa si ljubiteljica knjig. 

 

 

  • Trening pisanja udarnih tekstov + pregled tekstov

  • 99/mo