»Trening pisanja udarnih

marketinških tekstov

za nove čase!«

SPLETNO PREDAVANJE V ŽIVO

Petek, 8.5.2020, od 9. – 12. ure in

Petek, 15.5.2020, od 9.- 11. ure oz. po potrebi

 

Tokrat PRVIČ spletni trening pisanja marketinških tekstov za vse! ?

Kajti. 

Življenje se nam je v zadnjih dveh mesecih drastično spremenilo. Spremenil se je naš biznis, spremenila si se ti, jaz in tudi naše stranke. 

Celotna Zemlja se spreminja in verjamem, da so v tem času na plan prišle nove vrednote, prioritete, strahovi, frustracije, želje in potrebe tebe in tvojih idealnih strank, ki jih je zato treba ponovno opredeliti in drugače nagovoriti. 

Ker, saj veš, kajne … Če se spremeniš ti, se spremenijo tisti, s katerimi si želiš delati. Ker, če ne, nisi več na isti valovni dolžini in tako ne moreš več delati. 

Treba bo torej na novo opredeliti naše idealne stranke. S kom še želimo delati in s kom ne. Kdo nam še sede in kdo ne. Predvsem pa jih bo treba nagovoriti DRUGAČE, ker so one drugačne. 

Ne le, da so se spremenile njihove vrednote. Spremenili so se njihovi strahovi. Spremenile so se njihove želje in prioritete, ki so sedaj sigurno drugačne, kot so bile. Ne pri vseh, seveda. Si pa upam trditi, da so se v ljudeh zgodili veliki premiki, ki ne bodo šli nikamor, kot ne bo šel nikamor koronavirus in se bomo temu in malce drugačnemu življenju pač morali prilagoditi. 

Treba bo torej prevetriti najprej pri sebi, kaj se je zgodilo v nas samih. Potem bo treba na novo opredeliti idealno stranko, vse  njene nove želje, tegobe, frustracije in strahove, ki jih tvoj produkt odpravlja. Pripraviti bo treba nove pakete produktov in drugačne ponudbe ter povečati marketinške napore. 

In čas za to je ZDAJ! Življenje se vrača v skoraj normalne tire in treba bo nadomestiti, kar ste v vmesnem času izgubile. Kajti pri mnogih sem v času karantene opazila strah in krč pred prodajo. Kot da je v tem času prepovedano prodajati in si zaradi tega grd človek. Kar seveda popolnoma ne drži. Gospodarska dejavnost mora biti živa v vseh časih, ker se drugače zgodi domino efekt. 

Ampak sedaj so se zadeve izkristalizirale. Pomoči države, kakršnekoli že, so na poti in treba bo zavihati rokave. 

No, jih bova zavihali skupaj? ?

Spletni trening pisanja udarnih marketinških tekstov je zate, če: 

✔ Misliš, da res ne znaš pisati in ti je zato strašna muka spraviti skupaj 3 stavke.
✔ Če ne razumeš, kaj sploh so marketinški teksti, predvsem pa, kaj so udarni teksti, taki, ki res prodajajo. V čem je “trik”? 

✔ Te ob tem, ko moraš napisati Fb objavo, mailing, blog ali ponudbo podjetju kar stisne v želodcu in zato s tem odlašaš in odlašaš …

✔ Ti je nerodno, da bi drugi brali, kaj si napisala, ker misliš, da pišeš slabo.

✔ Nočeš pisati, ker ne obvladaš 100% slovničnih pravil in te bodo imeli zato kleni varuhi slovenske slovnice v zobeh.

✔ Se bojiš negativnih komentarjev na tvojih Facebook oglasih. 

✔Misliš, da so tvoji teksti dolgočasni in da jih zato nihče ne bo bral. 

✔Imaš mnogokrat kreativno blokado in lahko tri ure sediš za računalnikom, pa ne napišeš niti besedice …

In seveda.

✔Če misliš, da si se spremenila in bi rada sedaj delala drugače. Z drugačnimi strankami, ki pa jih trenutno še ne znaš opredeliti. 

✔Če bi rada pripravila drugačno ponudbo, morda nove produkte/storitve, morda bi rada vstopila na drug segment trga (na primer, začela prodajati podjetjem).

Pridi na ta spletni trening, da ti pokažem, da je pisanje v 90% resnično samo trening in samo (morda) 10% nek talent, ali pa samo veselje do pisanja, ki zadeve olajša. 

VSE se da naučiti in natrenirati, verjemi mi.

To bo resnično trening, katerega REZULTAT bodo napisani vsi tisti teksti, ki jih že tako dolgo želiš napisati ali popraviti, pa se do sedaj še nisi spravila. Pa naj bo to posodobljena spletna stran, za katero veš, da je res nihče ne bere in je stara 100 let. ? Napisan oglas za Facebook, napisan prodajni blog, ki ga bodo ljudje dejansko brali. Dobila boš ideje, kaj in kako pisati na Facebooku, v email marketingu in za to ne boš več porabila treh neproduktivnih ur, ampak le eno. 

In kar je še boljše! Tekste ti bom pregledala in pokomentirala. Tako boš takoj imela mojo povratno informacijo, ki ti bo smerokaz za naprej.  

Trening bo potekal v dveh delih v obliki FB live predavanja v zaprti Facebook skupini. Seveda bo na voljo tudi posnetek, tako da brez bojazni, če se treninga v živo ne bi mogle udeležiti! 

V petek, 8.maja bomo od 9. – cca. 12 ure predelale vse trike veščine, ki so potrebne za pisanje dobrih in učinkovitih marketinških tekstov.

  1. del: 
  • Kaj je razlika med navadnim tekstom in marketinškim tekstom.
  • Komu pišeš?
  • Kaj so power words, t.i. besede moči in kako jih uporabljaš.
  • Kako se napiše učinkovit naslov programa/produkta, e knjige, treninga, webinarja …
  • Kakšna so pravila pisanja za splet (ja, seveda je drugače kot v knjigi).
  • Kako si pomagaš, ko ni navdiha za pisanje (3 tehnike) …

Seveda pa boste dobile tudi domačo nalogo ?, ki jo bom pregledala in pokomentirala naslednji teden.

Sledil bo kratek odmor, da zajamemo sapo.

V drugem delu pa bomo delale na konkretnih primerih tekstov:

  • Kako napišeš o meni.
  • Kako napišeš opis produkta.
  • Kako napišeš prodajni email.
  • Kako napišeš prodajni blog.
  • Kako napišeš pristajalno stran.
  • Kako napišeš prodajno stran.
  • Kako napišeš ponudbo podjetju.

Potem pa imate en teden časa, da vse to znanje uporabite v praksi. Napišete nove tekste, ki mi jih pošljete. Jaz jih pogledam, potem pa se v petek, 15.5. ponovno srečamo, da vam te tekste pokomentiram. Vsaka od vas mi lahko da v pregled maksimalno tri tekste. Primer: o meni na spletni strani, opis produkta, en email.

Tako boste dobile čisto vse, kar potrebujete, da res začnete pisati drugače in da vaši teksti niso več zguba časa, ampak učinkovito prodajno orodje. ?

Lahko se prijavite samo na prvi del, seveda pa zelo toplo priporočam, da se prijavite na oba, ker tako lahko pridete do komentarja vaših spletnih strani in vseh tekstov, kar je mogoče samo v okviru tega treninga. Pa veš kaj še … Tako se boš resnično brcnila v “tazadnjo”, da končno popraviš in na novo napišeš vse tisto, s čimer že tako dolgo odlašaš. ?

Še vedno nisi prepričana, da bi bila zraven? Res ne predavam dolgočasno ?, ampak naj udeleženke mojih dogodkov v živo same povedo. 

Zakaj te lahko ravno jaz učim pisanja udarnih marketinških tekstov in zakaj se moraš udeležiti ravno mojega treninga??

Že od nekdaj rada pišem, predvsem pa je to prišlo do izraza leta 2012, ko sem kot Srčna bralka začela pisati blog o knjigah, ki je bil v relativno kratkem času zelo bran.

Imam precej svoj slog pisanja, ki je zelo sproščen in nagovoren in sem bila zaradi tega drugačna.  Izdala sem tudi dve svoji knjigi.  Ena za začetek je zbirka blogov, Ena čisto moja pa zbirka duhovitih kratkih zgodbic na različne teme. Knjigo Ena za začetek najdeš v elektronski obliki tudi na tej strani v zavihku brezplačno. Obe knjigi pa sta na voljo v knjižnicah po celi Sloveniji. 

Ampak pisanje knjig in zgodbic seveda ni enako pisanju udarnih in učinkovitih marketinških tekstov. Malce sicer pomaga, če imaš veselje do pisanja, talent je pa po mojem mnenju zelo relativen. Vsak ima lahko svojo ciljno publiko in svoj krog bralcev. Samo vedeti moraš, za koga pišeš. 

Pisanja učinkovitih marketinških tekstov sem se učila od domačih, predvsem pa tujih mentorjev (Eben Pegan, Marie Forleo …). Ampak vse znanje in vsi triki ti ne koristijo, če jih ne spraviš v prakso in treniraš in treniraš. In pišeš in pišeš. ?

Jaz veliko pišem. Predvsem so “moj”medij facebook objave in tedenski mailingi moji skupnosti, ki dosegajo povprečno skoraj 40% stopnjo odpiranja. In mnogokrat slišim, da nekdo bere samo moje mailinge. Ob poplavi vseh emailov, ki jih danes dobimo v svoj inbox je to zame res velik poklon. Predvsem pa je pomembno to, da tudi večino mojih storitev, sploh visokocenovnih prodam preko email marketinga. Tako da ja, nujno je, da veš, kaj in kako pisati za email marketing. 

Vse to, kar znam in vem, te bom naučila in na praktičnih primerih pokazala v Treningu pisanja udarnih marketinških tekstov za nove čase, zato se nam hitro pridruži. 

A ja, še to. Zakaj priti ravno na moj trening? Zato ker so moja predavanja po odzivih udeleženk sodeč res top, ker reeees nisem dolgočasna in ker vedno raje dam več kot manj. Ampak naj mnenja udeleženk sama povedo. ?

Investicija v predavanje je samo zelo dostopnih,  59 eur samo za predavanje, oziroma 99 eur za predavanje in pregled tekstov. 

Investicija je zaradi korona časov tokrat nekoliko nižja, kot bi bila v običajnih razmerah, zato izkoristi priložnost. Ta trening izvajam prvič za širšo javnost ravno zato, ker vem, da vam bo v teh časih, ko moramo na novo definirati sebe, svoje stranke in svoj biznis prišel izjemno prav. 

Svetujem ti, da pohitiš s prijavo, saj so mesta v drugi skupini za pregled tekstov OMEJENA. Če vas bo več, bom naredila dve skupini in če želiš biti na vrsti takoj, v prvi skupini, pohiti s prijavo. 

Zate pa imam še DARILO!

Vsem prijavljenim za lažje načrtovanje facebook objav in pridobivanje idej podarim mesečni načrtovalnik v elektronski obliki, ki ti bo odličen vodič, kako načrtovati facebook objave in kje dobiti ideje zanje, da ti to ne vzame ure in ure časa. ?

 

 

  • Trening pisanja udarnih tekstov + pregled tekstov

  • 99/mo