»Kako uspešno prodajati z email marketingom«

Celodnevna delavnica v živo + možnost enournega spletnega svetovanja samo za udeleženke dogodka.

Vzemi dopust v službi, oziroma si s koledarja izbriši vse obveznosti ter si z rdečo označi

ČETRTEK, 21. FEBRUARJA OD 8.45 – 15.45 . URE, Tehnološki park Ljubljana. – RAZPRODANO

ČETRTEK, 29. NOVEMBRA OD 9. – 16. URE, Tehnološki park Ljubljana. – RAZPRODANO

Tisti dan te namreč ni za zunanji svet. Ker se boš izobraževala, zabavala, mrežila, smejala, dobro jedla in se sprostila v moji družbi in družbi drugih krasnih žensk na podobni vibraciji.

Garantiram ti, da bo luštno, ker … je do sedaj še vedno tako bilo, na vseh mojih devetih lanskoletnih dogodkih v živo. In ja, vsi štirje dogodki v moji organizaciji so bili razprodani in tudi tokrat je število mest zelo omejeno. Ker imam rada majhne skupine.

Torej. Prideš, a ne? 😊

Ta delavnica je zate če:

✔ Si blogerka, imaš spletno trgovino, prodajaš izobraževanja oz. svoje znanje … Email marketing je namreč primeren za skoraj vse panoge.
✔ 
Email marketinga še ne izvajaš in ne veš, kje bi začela, ob poplavi vseh informacij, novih zakonov in podobnega.
✔ 
Email marketing že delaš, pa se še malce loviš in tudi rezultata ni pravega.
✔ 
Za to, da napišeš en email porabiš cel dan in ti zmanjkuje časa za druge stvari.
✔ 
Malce si že obupana, ker se tvoje številke odpiranja emailov še vedno gibljejo okoli 5% namesto 50%.
✔ 
Ne veš, kdaj poslati email, in, khm, še vedno mailinge pošiljaš iz gmaila?
✔ 
Morda celo misliš, da je email marketing mrtev, popolnoma brez veze, časovno zamuden in na sploh pase in te res niti najmanj ne zanima?

Pridi na delavnico in mi dovoli, da ti dokažem, da email marketing ni prav nič od tega. Ampak je eno najučinkovitejših in najcenejših orodij prodaje sploh za mala podjetja in samostojne podjetnike. Ok?  Itak ničesar ne tvegaš. Če z delavnico ne boš zadovoljna, ti bom vrnila denar. 

REZULTAT celodnevne delavnice bo to, da se boš lahko končno sprostila, ker boš vedela, kako prodajati, brez da zraven izgubljaš živce. In si v stresu, ker prodaje resnično ne maraš. Pokazala ti bom, kako priti do višjecenovnih strank ali pa do več prodaje, če prodajaš nizkocenovne produkte. In ja, videla boš, kako lahko tudi tebi kdaj “stranka pade z neba”. 

Zadnjič so bile udeleženke delavnice navdušene in letos jo ponavljam zgolj na vašo željo, ker ni bilo v planu. Glede na moje plane in cilje za 2019 ponovitve delavnice NE BO. Sigurno, tudi na vašo željo ne 😉 Zato, PRIDI. Super bo! 

Okviren program delavnice:

8.45 prihod

9 – 10.45

  • Zakaj je email marketing tako zelo pomemben, sploh za mala podjetja.
  • Kako email marketing postane zlata jama in ne jama brez dna.
  • Kako začnemo z email marketingom in zgradimo neprodušni prodajni lijak.
  • Kaj počnemo in česa ne počnemo v email marketingu.

 

10.45 – 11 Odmor za čvek in mafine. A ja, sej res, mafine lahko jeste sproti.  😉

11 – 12.45

Email marketing lijak – podrobno

  • Kaj je lahko darilo (lead magnet) in brezplačna orodja, ki ti lahko pomagajo, da ga narediš.
  • Kakšno je darilo, ki si ga prenese vsaj 1500 ljudi? 
  • Kaj je pristajalna stran (landing page) in kakšna mora biti, da služi svojemu namenu (tehnične podrobnosti + kakšen tekst mora biti na njej). Delo na konkretnem primeru.
  • Kaj je zahvalna stran in kakšna mora biti (vsebine/teksti – delo na konkretnem primeru).
  • Kaj je email avtomatizacija.
  • GDPR in njegova pravila (najnovejši triki ali kako je iz slona nastala muha).
  • Hitra predstavitev brezplačnega orodja za pošiljanje emailov MailerLite, ki je odlično za podjetja na začetku izvajanja email marketinga.

 

12.45 – 14 odlično kosilo, čvek in seveda kavica (vse že vključeno v ceno).

14 – 15.45

  • Kako pišemo e-maile, ki jih ljudje dejansko odprejo, preberejo in kliknejo na povezavo za nakup. Kako dosežemo 50% odpiranje emailov in 25% klikanje na link. (Mimogrede, to so zeloooo dobri rezultati).
  • Najnovejši triki kako se napiše udaren naslov in kakšna mora biti vsebina emaila.
  • Koliko in kdaj pošiljati emaile.
  • Kako povežemo Facebook oglase in email marketing (nujno predvsem za spletne trgovine, zelo koristno pa za prodajo vsega, tudi dogodkov).
  • Kako z email marketingom izvajamo retargeting.
  • Komentar vaših emailov. Ja, to je bonus, poglej spodaj. 
  • Podelitev certifikatov.

 

Cilj je, da greste po koncu delavnice domov in začnete delati, ker boste imele čisto vsa konkretna navodila in korake, ki so za to potrebni, + brezplačna orodja, ki so odlična za podjetja na začetku, ki nimajo ne financ ne človeških resursov za neke drage in sofisticirane programe.

BONUSI:

  • NAJPOMEMBNEJŠI je moj komentar vaših e-mailov! Ja, tiste, ki mailing že izvajate, mi boste poslale vaše zadnje 3 mailinge, da vidim, kako in kaj.

          Tiste, ki mailinga še ne izvajate imate to v dobrem za takrat, ko ga boste začele izvajati. 3 mailinge prejmem in napišem komentar. 

  • Možnost dodatnega enournega spletnega svetovanja, SAMO za udeleženke delavnice, ker ga drugače ne delam.
  • Tretji najpomembnejši bonus so absolutno moji mafini, za katere po koncu delavnice dobite tudi moj skrivni recept. 😉
  • Čas za vprašanja in mreženje.
  • Ena moja knjiga Ena za začetek ali Ena čisto moja z mojim podpisom.
  • Potrdilo/certifikat o udeležbi.
  • Kosilo je seveda vključeno.

Še vedno nisi prepričana, da bi prišla? Res se imamo vedno luštno, ampak naj udeleženke same povedo.

Če z delavnico ne boš zadovoljna, ti naslednji dan vrnem kupnino. Ok? 😊
Ker vem, kaj delam. In ker mnenja mojih udeleženk prejšnjih dogodkov govorijo sama zase.

Tukaj bi po vseh pravilih pisanja prodajnih strani moralo pisati nekaj o meni, o mojih referencah izkušnjah itd. 

Ampak tokrat, tukaj, ne bo čisto tako. Ker mislim, da moje štiri razprodane delavnice in mnenja udeleženk povedo vse.  💓

Tako da …

Če me slučajno še ne poznaš in želiš izvedeti kaj več o meni, najdeš to v zavihku »o meni« na tej spletni strani. Še najbolje pa bo, da prideš na delavnico in me osebno spoznaš. Kot sem že rekla, ne tvegaš prav ničesar. Če ti delavnica ne bo všeč, ti vrnem kupnino, in v najslabšem primeru se boš samo najedla mafinov. In morda spoznala koga novega, saj boš v družbi podjetnic na podobni poti,  kot si ti.

Ok, zdaj pa še cena ne?

Skupna vrednost delavnice je … oceni sama. Ker samo ti veš, koliko te stane, ko ti email marketing ne deluje, ali pa ga sploh še ne izvajaš in tako puščaš denar na mizi. Email marketing je najbolj stroškovno učinkovito prodajno orodje, kar jih je. In ja, tudi jaz večino mojih storitev (sploh pa višjecenovnih intenzivov) prodam preko email marketinga. 

Sama oceni, koliko ti je vredno, da si vzameš en dan zase, se imaš luštno, hkrati pa narediš nekaj zelo koristnega za svoj biznis. Kaj koristnega. Nujnega. 

Redna cena je 160 eur (samo delavnica) ali 260 eur ( delavnica + 1 ura svetovanja).

Če si na moji email listi, pa ti je na voljo za samo 127 eur (samo delavnica) ali 217 eur (delavnica + ena ura svetovanja). 

Ja, tiste, ki ste del moje A.Marketing skupnosti ste deležne posebnih daril. Ker ste zame dragocene. 🙂

Pohiti s prijavo, ker sumim, da bodo mesta hitro polna.  Število mest je kot vedno, omejeno, da je skupina manjša in vam lahko individualno svetujem. In vsi moji dogodki do sedaj so bili razprodani ali pa popolnoma zasedeni, če sem predavala drugje.

Moji dogodki so samo za ženske. In fino se imamo zato, ker pridete vedno samo take, da je top sproščeno vzdušje in ogromno humorja. 

In, veš, to je edina možnost, da me srečaš v živo. Ker na kave ne hodim in tudi osebna svetovanja izvajam samo po spletu.

No, si se že prijavila?  😉