»Kako uspešno prodajati z email marketingom«

SPLETNO PREDAVANJE V ŽIVO

Torek, 24.11., od 8.30. – 12. ure

 

To predavanje je zate, če:

✔ Imaš spletno trgovino, prodajaš izobraževanja oz. svoje znanje, izdeluješ unikatne izdelke … Email marketing je namreč nujen za skoraj vse panoge.
✔ 
Email marketinga še ne izvajaš in ne veš, kje bi začela, ob poplavi vseh informacij, novih zakonov in podobnega.

✔ Ne veš, kaj bi izbrala za darilo, glede na to, kaj počneš. Kako se sploh zgradi svojo bazo kontaktov in kaj potem z njo delam? 🙄
✔ 
Email marketing že delaš, pa se še malce loviš in tudi rezultata ni pravega.
✔ 
Za to, da napišeš en email porabiš cel dan in ti zmanjkuje časa za druge stvari.
✔ 
Malce si že obupana, ker se tvoje številke odpiranja emailov še vedno gibljejo okoli 5% namesto 50%.
✔ 
Ne veš kdaj poslati email, in, khm, še vedno mailinge pošiljaš iz gmaila? 🤦
✔ 
Morda celo misliš, da je email marketing mrtev, popolnoma brez veze, časovno zamuden in na sploh pase in te res niti najmanj ne zanima?

Udeleži se predavanja in mi dovoli, da ti dokažem, da email marketing ni prav nič od tega. Ampak je eno najučinkovitejših in najcenejših orodij prodaje sploh za mala podjetja in samostojne podjetnike. Ker lahko vse delaš sama in ker se da ogromno stvari avtomatizirati, da ti časa več ne jemljejo, ampak ga prihranijo. 💃

REZULTAT predavanja bo:

👍 Jasen načrt, kako začeti z gradnjo email baze kontaktov, specifično za tvojo situacijo; če z email marketingom začenjaš.

👍 Naučila te bom kako postaviš celoten avtomatiziran lijak za prodajo česarkoli – vse preko sistemov za email marketing, ki prihranijo ogromno časa.

👍 Končno boš vedela, kako doseči, da bodo stranke tvoj email najprej odprle- potem prebrale in nato seveda tudi kaj kupile.

👍 Razumela boš, da je lahko email marketing tvoja zlata jama in ne jama brez dna. Ker je to najbolj učinkovit sistem za proajo visokocenvonih produktov.

👍 Znala boš povezati email marketing s Facebook oglasi za 🔝 prodajo – sploh če imaš spletno trgovino.

Na konkretnih primerih, korak za korakom ti bom pokazala čisto vse, kar je treba, da z email marketingom začneš in uspešno nadaljuješ. Ok?  

Zato se hitro prijavi in pridi, ker tudi tega predavanja po vsej verjetnosti vsaj eno leto ne bo več. Itak ničesar ne tvegaš. Če s predavanjem ne boš zadovoljna, ti bom vrnila denar. 

Potek predavanja

Družile se bomo od 8.30.-12h,  oziroma, kolikor boste rabile. Če vas bo več in če bo več vprašanj bomo druženje brez problema podaljšale. Se ne bi zgodilo prvič, kajne? 😉 Meni je najbolj pomembno, da dobite tisto, zaradi česar ste prišle k meni. In če je zato treba druženje malo podaljšati mi res ni problema.

Predavanje bo, kot vedno, v zaprti Facebook skupini samo za udeleženke predavanja, tako da ne potrebuješ nobene posebne tehnike. In seveda bo na voljo tudi POSNETEK za vse, ki se predavanja  živo morda ne bi mogle udeležiti. Tako bo poskrbljeno za vse! 

Teme predavanja:

  1. Kaj je email marketing in zakaj je tako zelo pomemben, sploh za mala podjetja.
  • Kako email marketing postane zlata jama in ne jama brez dna.
  • Kako začnemo z email marketingom in zgradimo neprodušen prodajni lijak.
  • Kaj počnemo in česa ne počnemo v email marketingu.
  • Kaj deluje in kaj ne deluje (več) v letu 2020. 

2. Kako začnemo z email marketingom? 

  • Kaj je lahko darilo (lead magnet) in brezplačna orodja, ki ti lahko pomagajo, da ga narediš.
  • Kakšno je darilo, ki si ga prenese vsaj 2300 ljudi? 
  • Kaj je pristajalna stran (landing page) in kakšna mora biti, da služi svojemu namenu (tehnične podrobnosti + kakšen tekst mora biti na njej). Delo na konkretnem primeru.
  • Kaj je zahvalna stran in kakšna mora biti (vsebine/teksti – delo na konkretnem primeru).
  • Kaj je email avtomatizacija.
  • GDPR in njegova pravila (kako je iz slona nastala muha).
  • Hitra predstavitev brezplačnega orodja za pošiljanje emailov MailerLite, ki je odlično za podjetja na začetku izvajanja email marketinga.

3. Kako email marketing učinkovito izvajamo: 

  • Kako pišemo e-maile, ki jih ljudje dejansko odprejo, preberejo in kliknejo na povezavo za nakup. Kako dosežemo 50% odpiranje emailov.
  • Pravila, kako se napiše udaren naslov in kakšna mora biti vsebina emaila.
  • Koliko in kdaj pošiljati emaile.
  • Kako povežemo Facebook oglase in email marketing (nujno predvsem za spletne trgovine, zelo koristno pa za prodajo vsega, tudi dogodkov).
  • Kako z email marketingom izvajamo retargeting.
  • Komentar vaših emailov. Ja, to je bonus, poglej spodaj. 😀

 

Cilj je, da po koncu predavanja začnete delati, ker boste imele čisto vsa konkretna navodila in korake, ki so za to potrebni, + brezplačna orodja, ki so odlična za podjetja na začetku, ki nimajo ne financ ne človeških resursov za neke drage in sofisticirane programe.

BONUSI:

  • NAJPOMEMBNEJŠI je moj komentar vaših e-mailov! Ja, tiste, ki mailing že izvajate, mi boste poslale vaše zadnje 3 mailinge, da vidim, kako in kaj.

          Tiste, ki mailinga še ne izvajate imate to v dobrem za takrat, ko ga boste začele izvajati. 3 mailinge prejmem in napišem komentar. 

  • Posebna, izjemna cena (-50 %)  za nakup MailerLite video vodiča samo za udeleženke predavanja. 🤗

Še vedno nisi prepričana, da bi bila zraven? Res ne predavam dolgočasno 😁, ampak naj udeleženke mojih dogodkov v živo same povedo. 

Če s predavanjem ne boš zadovoljna, ti naslednji dan vrnem kupnino. Ok?
Ker vem, kaj delam. In ker mnenja mojih udeleženk prejšnjih dogodkov govorijo sama zase.

Tukaj bi po vseh pravilih pisanja prodajnih strani moralo pisati nekaj o meni, o mojih referencah izkušnjah itd. 

Ampak tokrat, tukaj, ne bo čisto tako. Ker mislim, da vsi moji razprodani dogodki in mnenja udeleženk povedo vse (hvaležna 🙏).

Povem ti samo, da je email marketing moj najbolj priljubljen in uspešen način prodaje, sploh visokocenovnih produktov. Email marketing izvajam od samega začetka, torej od konca leta 2016, ko sem si z mojim brezplačnim e-priročnikom “Kako pisati udarne vsebine za spletno stran” praktično zgradila svoj posel. Ker je bil, in še vedno je, res top in izredno uporabljan. Ampak ni tak po naključju. In tudi tebi bom pokazala, kako narediš tako e-darilo, s katerim si zgradiš svojo bazo. 

Moj email marketing je preživel tudi GDPR in večina mojih kontaktov je z mano že leta. Ogromno stvari imam avtomatiziranih, kar mi izredno olajša delo in prihrani čas. Hkrati pa je email marketing še vedno glavni stik z mojimi strankami in tudi glavna pot, kjer sproščam svojo kreativo in pisateljsko žilico. Moji emaili so zato vedno vsebinsko bogati z ščepcem mene in moje osebne zgodbe. 

Imam pa (sploh letos) tudi jaz nekaj izzivov s stopnjami odpiranja emailov, s čimer verjamem, da se soočaš tudi ti. Povedala ti bom, kaj so “dobre” stopnje odpiranja za tvojo panogo in kako povečati odzivnost tvoje email liste. 

Tako da …

Če me slučajno še ne poznaš in želiš izvedeti kaj več o meni, najdeš to v zavihku »o meni« na tej spletni strani. Še najbolje pa bo, da se udeležiš predavanja in vidiš, kako predavam. Kot sem že rekla, ne tvegaš prav ničesar. Če ti predavanje ne bo všeč, ti vrnem kupnino.

Investicija v predavanje je samo, zelo dostopnih,  59 eur. Za to ceno dobiš vse moje znanje email marketinga, ki ga imam + komentar tvojih emailov in odgovore na vprašanja, kar mislim, da je res ponudba, ki je ne smeš zamuditi. 

No, si se že prijavila? 😀

Seveda pa imaš tudi tokrat, ekskluzivno samo za udeleženke predavanja možnost nakupa tudi dodatne ene ure individualnega svetovanja, ker drugače enournih svetovanj ne izvajam. 

Pridi, luštno bo! Izkoristi ta beden čas karantene za nekaj koristnega. 👍