Spletni tečaj

Facebook all inclusive

Prvi spletni tečaj, za majhne budžete in email liste,  ki združuje znanje učinkovitega objavljanja na Facebooku za doseganje organskega dosega IN Facebook oglaševanja, brez katerega danes žal ne gre več.

Ampak POZOR!

To NI samo še en spletni tečaj o Facebooku.

Ta spletni tečaj je namenjen TEBI, če si samostojna podjetnica (ali podjetnik), sama za vse, in če imaš majhen budžet in email listo (ali pa je sploh še nimaš).  

Ker Facebook oglaševanje enostavno NI enako za tiste, ki imajo velike liste in budžete in se tega lotevajo profesionalno, in tiste, ki šele začenjate svojo podjetniško pot ali pa oglašujete prvič in zato morda:

  • Email liste sploh še nimate, ali pa je le ta majhna (vse kar je pod 1000 ali 2000 kontaktov je za Facebook majhno).
  • Ravnokar ste odprli Facebook page in nabirate prve sledilce ali pa je le teh pod 1000.
  • Nimate velikih budžetov za Facebook oglaševanje.
  • Nimate časa, da bi se s Facebook oglasi ukvarjali cele dneve, ker morate delati tudi vse drugo.

 

Zaradi vsega tega se morda Facebook oglaševanja sploh ne lotiš, ker se ti zdi že v naprej izgubljena, neučinkovita bitka, v kateri boš samo izgubila veliko denarja.

Poleg tega veš, da Facebook oglaševanje ni ravno enostavna stvar in obupaš že vnaprej. 😔

Kar je velika škoda! Ker se da tudi z majhnimi budžeti in z majhno količino podatkov narediti veliko, če veš, kako. In če se ne lotevaš zahtevnih oglaševalskih akcij, ki jih niti ne znaš niti ne razumeš delati, ampak se ti zdi, da jih moraš, ker tako vsi pravijo.

Ni res! To enostavno ni res. Ogromno lahko narediš z 10 eur vložka in tudi če sploh še nimaš email liste. Tudi če še nimaš sledilcev. Samo vedeti moraš, kaj in kako je treba narediti.

In ne, ni ti treba vsega znati profesionalno. Facebook oglase lahko uporabiš zelo enostavno, pa bodo še vedno učinkoviti.

Morda sicer ne 150%. Morda boš res dala za vse skupaj kakšen euro več, ampak to so majhne cifre, za katere pa boš dobila ogromno.  

Ker, veš, zate imam slabo in dobro novico.

Najprej slaba novica. 🙁

Brez Facebook oglaševanja danes žal ne gre več. Toliko je ljudi in podjetij na Facebooku, ki se grebemo za relativno majhen oglaševalski prostor, da se ta ne le draži, ampak tudi postaja vedno bolj zahteven. In z organskim (neplačanim) dosegom se ne da več narediti vsega.

Še vedno se da narediti veliko (temu je namenjen prvi del tečaja), ampak brez oglaševanja, bo šlo zelo, zelo počasi.

In še dobra novica! 😃

Skoraj si upam trditi, da so na Facebooku tvoje idealne stranke. Zakaj? Zato ker je na Facebooku več kot 2 milijarde ljudi in ni hudič, da med njimi niso tudi take, ki jih ti iščeš.

In krasna stvar je to, da jih lahko dosežeš s Facebook oglasi, samo če veš kako. In še enkrat trdim. Za to ti ni treba biti profesionalec in ni ti treba imeti ogromnih količin denarja.

 

Mi dovoliš, da ti pokažem, kako?

1. DEL SPLETNEGA TEČAJA:« Kako učinkovito objavljati na Facebooku«

Vsi triki in namigi, kako pisati za Facebook s konkretnimi primeri dobrih objav, ki lahko postanejo viralne in dosegajo velik organski doseg, za katerega ti ni treba plačevati.

1. MODUL 

  • Zakaj sploh uporabljati Facebook, kot glavno promocijsko orodje za majhne samostojne podjetnice in podjetnike (še posebej tiste, ki prodajajo končnim kupcem). To je za vse kozmetičarke, maserke, računovodkinje, frizerke, vse, ki prodajate svoje znanje, izobražujete, izvajate meditacije, jogo in podobno.
  • Kaj smete in česa ne smete početi na Facebooku, da vam Facebook profila ne ukine. Ker če se to enkrat zgodi, je adijo za zmeraj.
  • Kaj se je v letu 2018 dogajalo na Facebooku in je morda prizadelo tudi tebe.

 

2. MODUL

  • Kaj je namen Facebooka. Ker tukaj tiči glavna napaka, ki jo lahko nezavedno delate in zaradi česar vaše objave na Facebooku nimajo učinka in odziva. In ne, namen Facebooka sigurno ni tisto, kar ti misliš, da je. 😉
  • Razkrila ti bom formulo uspeha na Facebooku, s katero lahko dosežeš lep organski doseg, za katerega ti ni treba plačevati. Predvsem pa je ta formula nujna za kasnejšo komunikacijo s tvojimi sledilci.
  • S tabo bom delila 30 konkretnih trikov in namigov za pisanje na Facebooku. Pravila pisanja, kako se napiše prodajna objava, vse na konkretnih primerih.
  • Pokazala ti bom, kako se načrtuje objave na Facebooku in ti dala primer mesečnega planerja, ki si ga nato prilagodiš po svoje.
  • Povedala ti bom, kaj so prednosti in pomanjkljivosti Facebook skupin in zakaj jih jaz ne uporabljam in ne verjamem v njihovo dobrobit v vseh primerih uporabe.

 

3. MODUL

13 tipov objav s konkretnimi primeri in razlago, ki jih boš lahko imela za vzorec in ideje.

Da ne boš nikoli več obupano buljila v ekran in si razbijala glavo s tem, kaj naj objaviš. 😉

 

4. MODUL

Video vodič po Facebook poslovni strani, kjer ti razložim vse glavne zavihke in statistike, ki jih moraš spremljati za učinkovite objave (in katere lahko gladko preskočiš). 😉

Facebook je prava zakladnica podatkov, ki ti da jasen vpogled v to, kdo ti sledi in kdaj. In temu potem prilagodiš svojo strategijo objavljanja.

Vodič ti bo jasno pokazal, kaj in kje spremljaš in kako organiziraš svojo Facebook poslovno stran, da bo maksimalno učinkovita.

2. DEL SPLETNEGA TEČAJA:« Facebook oglaševanje za majhne budžete in email liste«

 

5. MODUL – Video vodič po Facebook Ads Managerju

  • Kako kreiramo Facebook oglaševalski račun (ali uporabimo Business Ads Managerja ali osebni oglaševalski račun).
  • Kako nastavimo Facebook pixel.
  • Pregledamo vse glavne zavihke v Facebook Ads Managerju in spustimo tiste, ki niso tako zelo pomembni, da se ne izgubite, ker je vsega ogromno 😉.

 

6. MODUL: Kreiranje oglasa – cilj kampanje z razlago in video vodiči po posameznih stopnjah.

  • Vodim te korak za korakom, da se ne izgubiš.
  • Katere cilje kampanje lahko uporabimo in katere so za majhne budžete in prve oglaševalske akcije najbolj uporabne.
  • Razložim ti 1. napako facebook oglaševanja, (ki sem jo tudi jaz naredila, ja 😉

 

7. MODUL: Kreiranje oglasa na nivoju ad seta

 

  • Katera občinstva izbrati in kreirati – komu ponudimo kaj. To je zelo pomemben del, saj se pri tem zgodi napaka št.2 Facebook oglaševanja, ki je garancija, da bo tvoja Facebook akcija pogorela. In ja, tudi to sem jo naredila. 🙈
  • Kje naj se oglasi prikazujejo (platforme in zakaj jih je treba ločevati).
  • Kakšen budžet uporabimo, če je naš celotni budžet namenjen oglaševanju majhen in predvsem, kdaj ne smemo oglasom nameniti PREVELIKEGA budžeta!
  •  

8. MODUL: Kreiranje oglasa na nivoju oglasa

  • Oblike oglasov.
  • Kreiranje slikovnega oglasa – video vodič po Canvi, ki je odlično, brezplačno orodje za kreiranje oglasov.
  • Kreativa oglasa – kako napisati udaren tekst za oglas (zelo pomembno). Kreativa je najbolj POMEMBEN del Facebook oglaševanja, pisanje tekstov pa veščina, ki se je lahko nauči vsak. Ti bom pokazala, ker khm, pisati pa res znam. 😉
  • Kdaj ti lahko Facebook oglas zavrne (pravila in kje pogledamo ustreznost oglasa, da nima slika preveč teksta).

 

9. MODUL: Testiranje oglasov in analitika – kazalci uspešnosti oglasov

  • Zakaj je nujno testiranje oglasov in v katerih primerih testiranja NE priporočam. Ja, vem, bogokletna izjava, ampak stojim za njo.
  • Kako testiramo Facebook oglase (video vodiči).
  • A/B testing in Dynamic creative.
  • Kazalci uspešnosti oglasov. Katere glavne kazalnike moraš spremljati, da vidiš, ali je oglas uspešen, da akcijo optimiziraš, in da ne izgubljaš denarja po nepotrebnem.
  • Razložila ti bom 8 glavnih napak facebook oglaševanja, (ki ga naredimo predvsem začetniki) in zaradi katerih facebook oglaševanje ni uspešno. 

BONUS

 

Bonus modul video vodič kreacije konkretnih oglaševalskih akcij, ki sem jih jaz izvajala. Korak za korakom ti pokažem, kako se skreira oglaševalska akcija za 4 najpomembnejše cilje oglaševanja za podjetnice začetnice in tiste, ki delate svoje prve oglaševalske akcije. To so moje konkretne akcije z razlago različnih strategij, kar je neprecenljivo. 

  • Video vodič kreacije oglaševalske akcije za promocijo blog posta.
  • Video vodič kreacije oglaševalske akcije za prodajo dogodka.
  • Video vodič kreacije oglaševalske akcije za gradnjo email liste (promocije brezplačnega darila).
  • Video vodič kreacije prodajne oglaševalske akcije (predvsem za spletne tečaje).
  • Spletni tečaj »Facebook oglaševanje za majhne budžete in email liste«

  • 67/mo
    • Moduli od 5 – 8 Facebook oglaševanje
    • Bonus modul 4 oglaševalske akcije
    • Akcijski priročnik »Kako pisati udarne vsebine za spletno stran«
    • E-knjiga Ena za začetek – zbirka blogov
    • E-vodič »7 napak email marketinga, ki ubijajo tvojo prodajo
  • Celotni spletni tečaj »Facebook all inclusive«

  • 97/mo
    • Moduli od 1 – 8 Facebook all inclusive (134 eur)
    • Bonus modul 4 oglaševalske akcije
    • Akcijski priročnik »Kako pisati udarne vsebine za spletno stran«
    • E-knjiga Ena za začetek – zbirka blogov
    • E-vodič »7 napak email marketinga, ki ubijajo tvojo prodajo
    • Za prvih 10 kupcev polurno individualno skype svetovanje z mano s posnetkom pogovora (45 eur)
  • Top paket tečajev Facebook all inclusive + »Kako boš pisala, da boš tudi prodala« in individualnega svetovanja 1/1.

  • 187/mo
  • Za tiste, ki se grejo zares. 🚀

    • Moduli od 1 – 8 Facebook all inclusive (134 eur)
    • Spletni tečaj »Kako boš pisala, da boš tudi prodala« (62 eur)
    • Ena ura individualnega skype svetovanja z mano + posnetek pogovora (90 eur)
    • Bonus modul 4 oglaševalske akcije
    • Akcijski priročnik »Kako pisati udarne vsebine za spletno stran«
    • E-knjiga Ena za začetek – zbirka blogov
    • E-vodič »7 napak email marketinga, ki ubijajo tvojo prodajo
    • Knjiga Ena čisto moja – zbirka duhovitih zgodbic v fizični obliki (19 eur)
    • Za prvih 10 kupcev polurno individualno skype svetovanje z mano s posnetkom pogovora. Če si kupila ta paket in si med prvimi 10, ti pol ure brezplačnega svetovanja dodam h kupljeni eni uri.

Zakaj bi se učila ravno od mene?

Kot prvo sem prepričana, da boste tečaj kupovale predvsem tiste, ki me že vsaj malo poznate. Zato neka dolga predstavitev mene in mojega dela ni potrebna.

Če me vsaj malo poznaš potem veš, da vem in dam veliko. In da svoje obljube držim.

Predvsem pa je po mojem mnenju bistveno to, da razlagam preprosto, brez veličastnih strokovnih besed. Tako da razume vsak. To so mi rekle prav vse, ki so se karkoli že učile od mene, ali preko spletnih tečajev ali preko mojih dogodkov v živo. In bilo jih je že preko 200.

Njihove odzive si poglej spodaj, ampak bistvo je to (vsaj tako pravijo 😉), da predavam tako, kot da bi se pogovarjali v živo, kot da si pred mano. In je zato poslušanje zelo lahko, ni dolgočasno, predvsem pa je razumljivo.

In predvsem menim, da ti lahko ravno jaz pomagam zato, ker sem samo en korak pred tabo.  Ker nisem profesionalec v Facebook oglaševanju, (čeprav bi po količini vloženega znanja, testiranja in truda prav lahko bila) in ne izvajam oglaševalskih akcij za druge. Vse sem se naučila zaradi sebe in lastne uporabe in zato presneto dobro vem, kaj deluje in kaj ne, ko si na začetku.

Ker sem bila tudi sama, ne prav dolgo nazaj.

In vem, kako si lahko zafrustrirana, ko se trudiš in delaš vse prav, oglasi pa ne delujejo in ti samo požirajo denar. Ker se je to zgodilo tudi meni.

In ravno zaradi tega sem se šla učiti. V tujino. In sem plačevala 200 usd za individualne ure, ampak je bilo vredno. Ker sem končno dojela, v čem je bistvo in kje so glavne napake, ki jih lahko naredi čisto vsak začetnik. Ker ti tega nihče ne pove. No, jaz ti bom. Iz lastne izkušnje.

In obljubim ti, da ko enkrat zaštekaš filozofijo Facebook oglaševanja, razumeš vse.

Bom pa kljub vsemu čisto odkrita s tabo, ker ni moj namen, da te nekaj zavajam.

Tudi če boš vse naštudirala, ni nujno, da ti bodo oglasi delovali. Oziroma bodo ti, slej ko prej, ampak boš morala morda vložiti malo več truda, kot misliš.

In žal na Facebooku ni vse odvisno do tebe, ampak v veliki meri tudi od gospoda Facebooka, ki je pač šef. In če boš oglaševala ravno v času, ko bo oglaševalski prostor nasičen z oglaševalci, potem boš pač plačevala malo več in bodo oglasi morda malce manj uspešni, kot bi bili kdaj drugič.

Ampak na to nimaš vpliva.

Zato se ne sekiraj, naredi vse, kar je v tvoji moči, nauči se stvari, predvsem  pa jih spravi v prakso in začni preizkušati. Tako boš naredila največ, kar lahko in tudi uspeh ne bo izostal.

Kaj o meni pravijo moje »učenke«  v drugih programih?

Ampak veš kako pravijo. Eno je, da ti jaz povem, da je zadeva super. Drugo je, da ti drugi povejo, da je zaveda super. Ampak najbolj se boš prepričala sama.

Pokukaj v del spletnega tečaja, kjer razlagam kako se kreira custom audience (občinstvo po meri) iz obiskovalcev tvoje spletne strani.

Če s tečajem ne boš zadovoljna ti v 14 dneh vrnem denar. Tako prav ničesar ne tvegaš.

Imaš morda še kakšno vprašanje? Preberi najpogostejša vprašanja.

  1. Kako opravim plačilo tečaja in kdaj potem dobim dostop?

Po opravljenem plačilu tečaja, ti na oddani e-mail naslov v roku enega delovnega dne, pošljem unikatno uporabniško ime in geslo za dostop do tečaja.  Plačilo lahko izvedeš po predračunu, ki ga prejmeš na e-naslov, ali s kreditnimi karticami.

  1. Kako lahko dostopam do tečaja?

Do tečaja lahko dostopaš kjerkoli, kadarkoli, iz računalnika, tablice ali telefona. Ja, tudi na morju, v planinah, ob bazenu ali pod domačim drevesom. ? Vse kar rabiš je internetni dostop. In seveda, tvoje uporabniško ime in geslo je samo tvoje. Naenkrat je lahko prijavljen samo en uporabnik na eni napravi.

Vzpostavljen imam sistem za merjenje dostopov do tečaja in v primeru zlorabe bom dostop do tečaja ukinila brez možnosti vračila kupnine.

  1. Koliko časa mi bodo na voljo vsebine tečaja?

Vsebine tečaja so ti na voljo doživljenjsko. Forever. Za uvijek. Per sempre.  😊 Tako  lahko vsebino predelaš takoj in morda zopet čez nekaj časa, ko se spet lotiš kakšnega novega podviga.

  1. Kaj če mi tečaj ne bo všeč?

Ni problema.  Če ti tečaj ne bo všeč, mi v 14 dneh po opravljenem nakupu piši in napiši vse podatke za vračilo kupnine in le ta bo v celoti povrnjena. Ja, tudi provizijo plačam jaz. Ker res verjamem v koristnost tečaja in v to, da toliko znanja za tako ceno ne dobiš nikjer drugje.

  1. Kaj če bom imela dodatna vprašanja po predelanem tečaju?

Skoraj  vsako sredo je na moji Facebook poslovni strani  Mag. Alenka Menard – mentorica za podjetnice možnost postavljanja vprašanj na katerokoli temo. Piši mi tja in ti bom odgovorila.