Že veš, kateri brezplačen sistem boš uporabila za pošiljanje svojih e-mailov?

 

Prejšnji teden sem se temeljito ukvarjala s tem in evo, uspelo mi je! Moje sekvence e-mailov so napisane, naštimane in šibajo. Upam! 😀 Prvi test bo jutri.

Mogoče ti zdej ni čisto jasno, o čem govorim, pa ti bom razložila.

Ko si preneseš nek brezplačni priročnik ali se prijaviš na nek spletni seminar-webinar, skratka karkoli narediš, pri čemer oddaš svoj e-mail, se s tem avtomatsko prijaviš na e-mail listo ponudnika. Iz nje se lahko seveda kadarkoli odjaviš.

Ko se prijaviš ponavadi dobiš prvi e-mail, v katerem je link do tega brezplačnega darila. To je sistem, ki je zelo preprost in star in je šibal v vseh sistemih. Potem pa je šla z leti zadeva malo naprej. Stranke so se vedno bolj segmentirale, maili so se vedno bolj personalizirali in ponudniki sistemov za izvajanje e-mail marketinga so se temu prilagodili. Sedaj veliko več stvari poteka avtomatsko.

Se ti je že kdaj zgodilo, da si se prijavila na e-mail listo, dobila prvi mail za prenos e- priročnika, pa potem le tega nisi prenesla, ker za to enostavno nisi imela časa? In si nato čez nekaj dni dobila prijazen »opomin«, da to pa le stori no, prenesi priročnik in ga začni uporabljati«. Pred časom se je to zgodilo meni in priznam, začudila sem se kot majhen otrok. Prou tisto : »Ja, madona sveta, kako on to ve?!!« Kako ve, da si še nisem prenesla e-priročnika? 😀 Meni je bilo tako, kot da me opazuje Big Brother. Resno. 😉 No, sedaj vem, da je to samo sistem, mehanika, tehnika in da ni nič skeri zadev zraven.

Ja, vse je avtomatizirano in današnji sistemi merijo posamezne naročnike, ali so odprli e-mail, ali so kliknili na link in podobno. In to so potem podatki, ki jih uporabiš za to, da svoje maile temu prilagodiš. Da napišeš poseben prijazen mail za tiste, ki niso maila niti odprli in za tiste, ki niso kliknili na link. Napišeš tudi poseben mail za, recimo čez en teden, v katerem jih pobaraš, kako jim gre z izpolnjevanjem vaj ali kaj podobnega.

In evo, to sem čarala prejšnji teden in lahko pričakujete tudi od mene od jutri naprej. Razen, če sem kej zamočila 😀 Javite mi, pliz, če juri ne boste od mene prejeli nobenega e-maila. Da vem, al štima al ne.

Za izvajanje e-mail marketinga so danes na voljo mnoga brezplačna orodja. Sigurno je med najbolj znanimi MailChimp, jaz pa uporabljam MailerLite, ker je cenejši. In zelo preprost. In ful so prijazni tam in nudijo online pomoč. In zelooo pazijo, da ljudi ne spamaš. Najprej ti namreč odobrijo možnost pošiljanja le stotim naročnikom in če v tem času ni težav, potem ti odobrijo večjo številko. Do 1000 naročnikov in za neomejeno število e-mailov je sistem brezplačen, kasneje pa plačljiv. Ampak tudi potem so cene zelo razumne in sprejemljive, sploh za majhna podjetja.

Za hitro primerjavo sta spodaj sliki cenikov MailChimpa in MailerLita. Pa ne delam reklame za MailerLite, meni osebno je prav vseeno, kaj uporabljate, na voljo so tudi še druga in veliko bolj sofisticirana orodja, ki omogočajo še več zank. Le ta se potem uporablja kasneje, ali pa če poslujete mednarodno, imate bazo več 100.000 naročnikov, ste polni keša in prodajate visoko cenovne storitve. 😉 Če pa izvajate še redne »launche« ali lansiranja produktov (kot sem zadnjič zasledila, da je prevod), potem so taki bolj kompleksni sistemi nujni. No, ampak me še nismo tam, ne še! Aneda 😉  in zato lahko uporabljamo ta preprosta brezplačna orodja.

Ta dva sem izpostavila in naredila direktno primerjavo zato, ker je MailChimp bolj poznan in zato morda mnogi sploh ne preverijo, da ni najcenejši. Pa malce bolj tricky politiko imajo, da je na začetku do 2000 naročnikov kao vse brezplačno, kar ni res. Ker je zraven omejitev do 12.000 poslanih e-mailov, kar se pri rednem izvajanju e-mail marketinga in pri večji bazi hitro napolni.

Zato sem dala za primerjav cen od 1000 naročnikov naprej za oba. Je pa tako, da sta oba sistema ok, prepričana sem, da je tudi MailChimp uporabniku prijazen, tako da če vam ni pomemben vsak euro, potem je skoraj vseeno, katerega uporabljate. Mislim, jaz sem originalno pol Gorenjka, a veste, zato so mi cene zelooo pomembne. 😀

Iz teh dveh slik je jasno vidno, da je MailerLite že pri 1000 naročnikih precej cenejši, ravno tako pri 2500 naročnikih.

Cenik: MailChimp

Cenik: MalierLite

Samo še no stvar bi povedala pri tem.

Pri uporabnikih MailChimpa sem opazila, da imajo skoraj vsi nastavljeno opcijo »double opt-in«. Mater ti prevodi, res ne vem kako naj to prevedem z eno besedo. To pomeni, po domače, kolikokrat mora uporabnik klikniti, preden dobi recimo e-priročnik. Pri dvojnem opt inu mora vmes še potrditi , da ni robot, pa odgovarjati na neka vprašanja … To je zaradi zaščite pred roboti, samo meni je to tako tečno. Madona, dej mi že ta priročnik, nooo! 😉 Je pa res, da je tukaj že prva selekcija naročnikov, da tisti, ki ne bodo vztrajali do konca, že niso ta pravi, ampak po drugi strani, je treba cenit čas uporabnikov. In baje da z roboti niso take hude težave, da bi bilo to zelo nujno. Zato jaz dvojnega opt-in nimam in lahko pri meni dobite priročnik zelo hitro. Zato kar pogumno. 😉

Ker, a veste, čas je dragocen, moj in tvoj in teče zelo hitro. To je treba spoštovati, zato tudi zelo ne maram zamujanja. Pa sej se kdaj zgodi, ne rečem, samo da te nekdo pusti čisto vedno čakat, je pa meni res čist mimo. In nespoštljivo.

Torej, gremo, hitro napiši v komentar, kateri ponudnik se ti bolj dopade, oziroma katerega že uporabljaš, če ga, morda. Mogoče pa imaš nek čisto drug sistem, nad katerim si navdušena? Deli z nami, izkušnje vedno pridejo prav! In seveda, deli ta zapis s prijateljico, če meniš, da ji pride prav. 😉

Imej krasen dan in

LP A

 

 

Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.