Kako napišeš prodajni e-mail v zgodbi (konkreten primer)

 

Stavek »facts tell, stories sell« si sigurno slišala že mnogokrat, kajne? Pa res razumeš, kaj to pomeni?

Naj ti razložim na konkretnem primeru.

Vsebinski marketing je danes prodajna tehnika št. 1. Pod vsebinski marketing jaz štejem vse, kar se tiče pisanja (torej bloganje, pisanje e-mailov itd), se pa definicije vsebinskega marketinga kar razlikujejo med sabo.

S pisanjem blogov naše potencialne stranke izobražujemo, jim dajemo konkretne nasvete, nudimo možnost, da nas spoznajo, gradimo zaupanje, pa tudi prodajamo. Ko imamo enkrat bazo naših potencialnih in obstoječih kupcev pa uporabljamo e-mail marketing. In tukaj ga mnogi uporabljajo zgolj in samo za prodajo. To je push sistem, ko strankam znova in znova samo nekaj ponujaš. In v zameno daš bolj malo.

Danes se marketing dela drugače in obstaja pravilo, ki se ga tudi jaz držim in ki velja prav vedno. Najprej daj, da boš potem dobil. Daj nasvet, daj znanje, daj brezplačen vzorec produkta, daj svoj čas, daj … nekaj! In šele potem začni prodajati in pisati prodajne maile in tudi te ne piši več tako, da je vsebina zgolj in samo ponudba. Pa ne misli, da ti nekaj pametujem na pamet. Tudi jaz sem to počela, o ja, in to na veliko. O učinkovitosti mojega pristopa pa raje ne bom razlagala. 😉

Torej. Od danes naprej boš svoj prodajni mail lepo zapakirala v zgodbo. Nič ni narobe, če prodajaš, itak zato delamo vsi. Lahko pa svoj produkt ali storitev ponudiš z neko dodano vrednostjo. Povej zgodbo okoli proizvoda in nato ponudbo vpleti v to zgodbo. Ti bom pokazala na primeru, samo malo.

Nekatere pravite, da nimate navdiha za zgodbo in da vam bo to vzelo preveč časa. No, kaj pa če boš kot rezultat tega več prodala? Bo potem vredno vložiti več časa v pisanje svojih mailov? Sej se da vse izmeriti, poskusi, saj nimaš kaj izgubit. Sistemi za pošiljanje mailov vse pokažejo, koliko in kdo je mail odprl in koliko in kdo je kliknil na link. In to so tisti, ki jih tvoj produkt zanima, to so tisti, ki jim nato lahko kaj prodaš. Ampak če maila niti ne prebere, ker že začneš s tem, da kako bi od njega cuknila kaj denarja, potem je pisanje maila stran vržen čas. Se strinjaš? 😉

Ni treba, da je zgodba dolga tri strani. Lahko je le kratka zgodbica na začetku in potem prodajna ponudba. Lahko prodajno ponudbo vpleteš v zgodbo.

Navdih za pisanje jaz vedno črpam iz svojega življenja in svojih zgodb in si nikoli ne izmišljujem ali lažem. Lahko pa tudi napišeš fiktivno zgodbico, zakaj ne, samo povej, da je to zgodbica. Lahko začneš z npr. » Za devetimi gorami in devetim vodami sta živela princ in princesa«. Takoj bo jasno, da gre za pravljico. Lahko direktno poveš, da gre za izmišljeno zgodbico, lahko začneš s »predstavljaj si da« … Ali pa »a veš o čem jaz sanjam« ali kaj takega.

Bistvo je, da narediš mail zanimiv. Da ga naslovnik prebere. In ja, stopnja odpiranja e-mailov okoli 25% je že zelooo dobro, je pa to zelo odvisno od panoge, v kateri deluješ. Več o tem si lahko prebereš tukaj .

Zdej ti bom pa na primeru pokazala, kako bi prodajni mail napisala v zgodbi jaz. (Če pa te morda zanima tudi, kako učinkovito napišeš vsebine na svoji spletni strani si hitro prenesi moj brezplačni priročnik tukaj)

To je resničen primer od enega super uspešnega slovenskega podjetja, od katerih sem zadnjič dobila mail. Tudi oni bi radi svoje prodajne e-maile bolj zapakirali v zgodbo.

Gre za prodajo produktov slovenskega porekla (to so želeli poudariti v mailu).

Kako bom zgodbo napisala jaz, je seveda popolnoma moj stil. Tikanje, smajliji, pogovorni slog in absolutno moja resnična zgodba. Jaz nikoli ne lažem. Ampak ti moraš najti pa svoj stil in navdih iz svojega življenja! Če ne boš pristna, se bo to čutilo. Besede so energija in zgodbe so energija, in čuti se, če ni pristno.

__________________________________________________________________________________

NASLOV: (več o tem, kako napisati dober naslov v prihodnjih zapisih)

 »Ma niti enkrat nočem več slišat pritoževanja čez Slovenijo. Resno. ;-)«

Živjo (ime),vedno dodajte ime. Pri mojem ponudniku je koda za to, da se v mailu avtomatsko pokaže tudi ime zraven tole {$name}, Poskusi, morda deluje tudi pri tvojem, če ne pa napiši mail ponudniku, kako lahko to urediš. Saj pomagajo.

Pred 11 leti sem bila na Kitajskem in moram rečt, da me ta dežela ni ravno navdušila. Mislim, to so res čisto svoji higienski »standardi« od pljuvanja po tleh, do tega, da otroci nimajo plenic, le razpoko na hlačah in ko jih lulat ali kakat enostavno počepnejo, kjerkoli pač so. 😀 Zrak je ful umazan, prometa je toliko, da je noro. Pa ljudje so tko našpičeni, mislim res je ena taka posebna kultura.

Ampak kar sem najbolj pogrešala dol, je bila narava. Gozd. Zelenje. Čist zrak. V Pekingu imajo en park (ne vem, če je danes že kaj bolje), za katerega moraš plačati vstopnino in tam je vse sivo. To ni zelena trava, ne si mislit. Ko sem letela nazaj domov in sem bila nad Slovenijo in videla vso to zeleno barvo, ti odkrito povem, da sem se čist raznežnila. Mislim, jest mam res rada to našo Slovenijo in se ne bi preselila za prav noben denar tega sveta.

Ravno zato, ker imamo tudi v podjetju …. rade Slovenijo in slovenske proizvode smo se v tem tednu odločile, da promoviramo slovenske izdelke! 🙂 Ker verjamemo v podpiranje domačega gospodarstva in predvsem kmetij, ohranjanje slovenskih vrednot, običajev in tradicije, ohranjanje delovnih mest, predvsem pa v kakovost slovenskih proizvodov. (tole je super, ker so poudarile svoje vrednote).

Kaj pa ti? Kupuješ slovenske izdelke, oz. jim daš prednost v svoji nakupni košarici? Pri nas jih imamo v ponudbi že preko 200, da pa bo zate izbor lažji, smo ti pripravile seznam 33 izdelkov,(link) ki so ta teden na voljo po znižani ceni. Prepričana sem, da boš med njimi našla tudi kaj zase. 

Podpis … (najbolje je, da vedno uporabljaš enak način podpisa, ker postaneš po tem tako prepoznavna.  Moj je LP A)

PS: (vedno naj bi bil tudi PS v mailu, v katerem poudariš že obstoječe in ne navajaš novih dejstev.) 

Meni je iz ponudbe najbolj všeč domače, hladno stiskano bučno olje. (link na bučno olje) Ga uporabljaš tudi ti? 😉

__________________________________________________________________________________________

A vidiš, samo malce zgodbe na začetku sem dodala in je ponudba potem takoj bolj »soft«. Pa pogovorni slog, kot da pišeš prijateljici, ki bi ji rada povedala, kakšna se ti zdi Kitajska.

No, a bo šlo? 😉 Napiši v komentar, ali si našla v zapisu kakšen navdih zase in če ti je bil v pomoč pri tem, da boš začela pisati svoje zgodbe. In seveda, deli zapis s prijateljico, če meniš, da bi tudi ona rabila malce pomoči pri zavijanju prodajnih e-mailov v zgodbo. 😉

Imej krasen dan in

Lp A

[social_share show_share_icon="yes"]
Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.