Moje koronsko leto 2020 – na zabaven pa tudi malo dramatičen način 😊

Leto 2020 se je začelo fantastično. Moram reči, da leta 2019 nisem spremljala nikakršnih napovedi, ne numeroloških, ne astroloških, ker, a veš kaj sem ugotovila. Le te so skoraj vsako leto napisane enako! Ravno dovolj splošne, da so lahko točne. Vedno se sidrajo neke energije, vedno bodo neke prelomnice in dramatični preobrati, pa karma pa to. 😉

Recimo. Za lani naj bi bil skrajno usoden datum 21.12.2020. Takrat naj bi se sidrale ne vem kakšne energije, na nebu naj bi bile neke nore postavitve, ki jih ni bilo že 100 let … Ok. Jaz se pripravim, se veselim, da 21.12 se bo pa res nekaj norega zgodilo …

Nato pride ta spektakularni 21.12 in zgodi se … nič. Hm. No, morda samo jaz nisem ničesar občutila. Mal heca, ne želim pomanjševati pomena astrologije, ker je to znanstvena veda, v katero jaz čisto verjamem. Samo, kaj pa vem, ne služi mi ravno, da berem nekaj v naprej, ker se vsakemu posamezniku dogaja drugače. Pa saj veš, kako je. Kar verjameš in razmišljaš se res zgodi.

2019 je bilo eno fenomenalno leto in energija le tega me je nosila še na začetku  2020. Leto sem začela (končno) z nakupom novega smučarskega kompleta, saj sem bila 2020 kar nekaj kg lažja! Ja, tista operacija mi je malce dala vetra, ampak počutila sem se pa odlično. Jakno sem sicer zapela res na škrge, hvala bogu je material malce raztegljiv. Hlače pa … No, ne bodimo malenkostni, pač puščam prostor za dihanje, a ne. Mislim, res ne vem, zakaj bi morala biti zadrga na hlačah vedno zapeta do konca. Saj mi pod pulover nihče ne gleda! 😊

Komplet mi je odlično služil na naših smučarijah, kjer smo se imeli res fajn. Pustimo ob strani to malenkost, da smo spali v hotelu, pri katerem sem malce spregledala (s) v besedi in je bil v resnici hostel. Sicer ful zrihtan, a s celo hordo najstniške mularije, ki je bila  v neki šoli v naravi, al kje že, in so rogovilili celo noč in nam butali po vratih ob 23h zvečer.

No, dobra šola, da drugič malo bolje berem, kakšen je kateri hotel. 😉

V februarju pa nas je čakalo naše potovanje v tople kraje. Čakal nas je Zanzibar. Takrat se je sicer že precej na glas govorilo o nekem virusu, a skrbelo ni še nikogar. Imela sem s sabo dezinfekcijske robčke, kaj več pa se nismo obremenjevali. Bolj me je namreč skrbelo, kako bomo sploh prišli tja!

10 dni pred našim odhodom je namreč propadla letalska družba Air Italy. Ja, ja, ne morem rečt, da nisem nekaj takega že slutila. Uro leta so zamenjali vsaj 5x in ker sem te kolobocije opazovala že pri Adriji me je resnično skrbelo. Ampak sreča v nesreči je bila, da so lete za zadnjih 14 dni prevzeli drugi prevozniki, tako da smo na in iz Zanzibarja prišli brez problema. 😊

Tam smo se imeli fantastično, lahko rečem, da so bile to ene najboljših počitnic do sedaj. In, ne boste verjeli. Preživeli smo jih s taščo in tastom 😆 Ja, ja, vem, kaj si mislite ob tem, ampak vam moram povedati, da sta onadva res edina, s katerima grem jaz na dopust. Ker sta tako zelo nezahtevna in prilagodljiva in ker štekata, da rabim svoj prostor.

Mnogokrat nismo niti v istem hotelu, ampak blizu. In na plaži ne visimo skupaj in se meni tako ni treba non stop pogovarjati, ampak imam ljubi mir, da berem moje kriminalke. Tako da ja, kakor se sliši neverjetno, tudi zame, ki res ne maram dopustov v družbi, sta onadva res izjema. Že 3x smo šli skupaj.

Mislim, da so bile počitnice na Zanzibarju še eno zadnjih sproščenih obdobij v letu 2020. Potem se je namreč začela drama.

Leteli smo iz Milana in nazaj grede smo imeli še rezervacijo v enem luštnem hotelčku z odlično restavracijo, da nismo po letu še 5 ur vozili domov.

Že v Milanu na letališču so nas pričakali možje v zaščitni opremi in nam izmerili temperaturo. Hvala bogu za Sumamed, ki je prijel takoj, da sem bila na letu nazaj že brez vročine. Na Zanzibarju sem namreč fasala angino in brez antibiotika ne bi zvozila. Potem smo prižgali telefone in realnost nas je udarila na polno.

Novica, da je sosednje mesto, 10 km stran od Milana v karanteni, mi je pognala kri po žilah in tisto noč nisem dobro spala. Komaj sem čakala, da se zjutraj spokamo. In seveda sem zelo sumljivo pogledovala k možakarju, ki je zjutraj pri zajtrku pokašljeval. Morda je bil, revež, samo težki kadilec, ampak, a veš, kako je s to korono. Kašelj je vedno sumljiv!

Po prihodu domov so se zabavni časi končali za dolgo. Tega vam itak ni treba opisovati. Smo nekako sfurali vse, moje delo, moževo delo in šolo na daljavo. Ampak veš, mene je ta korona res napsihirala, ker si je res nisem želela dobiti. Že moje kilce so malce rizične, da o čem drugem niti ne govorim.

Maske v trgovini me sploh niso motile in zaradi mene bi jih lahko kar obdržali. Vsaj pozimi. Tudi poleti sem bila kar malo živčna, če se mi je v trgovini kdo preveč približal in sem bila vesela, ko so bile maske kar hitro zopet uvedene.

Šli smo na naše običajne počitnice, v kamp, kjer smo prvič najeli tudi privat kopalnico. Kar fency stvar, ti povem. Vstop snažilkam sem prepovedala, ker, a veš, nikoli ne veš, če ne bo v moji kopalnici slučajno kihnila in raznesla korono povsod!

Ljudje so se na dopustu seveda sprostili, pavšalisti, ki so tam vsako leto pa še nikoli niso bili tako glasni in nažgani od cca. 14 ure naprej, da jih je hodil mirit možakar iz recepcije.

Jaz pa sem si ob tem mislila, mater ziher niso na varni razdalji, to bo virusa! Ko smo se dol srečali z eno znanko in me je ta ob srečanju objela sem kar zmrznila, ko smo sedeli za mizo pa sem diskretno rinila čim dlje stran, ker, mislim, madona sveta, prostor za noge pa človek res rabi! Tudi če je visok samo  167 cm 😀

Skratka, ni bilo sproščeno poletje, ne. Spustili smo tudi naš Pag, ker tam je pa reeeees ziher ful korone ob vseh žurerjih, ki se tam preganjajo. Kaj pa veš, da je ne zanesejo tudi na našo plažo! Ni bilo varno za nas, o ne, zato smo šli še enkrat bližje. Ker smo seveda tudi resno spremljali številke na Hrvaškem in če bi zaprli mejo, da smo hitro doma. Kdo pa je vedel, da bodo mejo zapirali celih 14 dni. Jutri pa res, no, v ponedeljek je pa res zadnji rok … Pozorno smo spremljali vse okoli nas in ko sem nekega jutra zjutraj poslušala res grozen kašelj iz sosednjega apartmaja, je bila to ziher korona. Itak. Kaj pa je lahko drugega.

Žal mi je za to poletje, zato si bomo letos res privoščili na polno. Ker bomo lahko sproščeni, zakaj, pa si preberi na koncu. Prva rezervacija je že narejena, druga bo v kratkem. 😊

Poletje smo zaključili na najboljši možen način. Z možem sva šla na slovensko obalo sama, za dva dni in je bilo top. Seveda sem jaz korona situacijo pozorno spremljala naprej. Objemala se nisem z nikomer razen z mojimi tremi fanti,  kar mi je resnično prav prišlo, ker se že tako ne maram objemati. 😉

Ko sva šla z možem na čoln, mi je postaven mladenič dal roko, da ne bi čofnila v morje, in sem si, ko je pogledal stran, le to takoj razkužila. Ker, a veš. Nikoli ne veš …

Ko sem organizirala enodnevno hitro izobraževanje za moje intenzivke v živo sem tako komplicirala z razdaljo in luftanjem in vsem skupaj, da so se potem že malo hecale iz mene. A jaz sem že vedla. A veš …. 🙈

In tako je počasi prišel ta famozni drugi val in vse, kar se je dogajalo konec lanskega leta in se letos samo še nadaljuje. Ko so uvedli ponovno prepoved druženja smo se mi tega res držali in bili v izolaciji 2 meseca. Potem pa …

Dovolj je bil en zdrs, ena slaba odločitev za druženje s samo še eno družino. Po dveh mesecih res striktne izolacije. Vsi smo zboleli razen tamalega, ki je itak naš Zdravko in prenesli bolezen še malo naprej. Resnično mi je žal za to, predvsem zato, ker smo res pazili in se nismo obnašali neodgovorno. Ampak kar te čaka, te očitno čaka.

Se pa zahvaljujem vsem bogovom tam gori, da nismo okužili še nekoga, ki bolezni sigurno ne bi preživel. Hvala bogu za mojo previdnost, da smo bili res striktni in da je bilo srečanje zunaj, na varni razdalji, z maskami, ker smo bili takrat že okuženi, pa nismo vedeli.

Ne bom tukaj razglabljala o ukrepih, maskah, kantah na glavi, ovcah, temu, da korona ne obstaja in podobnem. Jaz samo delim mojo izkušnjo, dela pa naj vsak po svoji vesti. Ker prepričane ne boš prepričal z ničemer. Učili se bodo samo na svojih izkušnjah.  Jaz vem, da je moja vest čista, ker tega, da bi nekdo umrl zaradi moje brezbrižnosti, si nikoli ne bi odpustila.

Že tako mi je žal, da je zaradi slabe odločitve naju z možem zbolelo toliko ljudi in sem resnično hvaležna, da jo bomo (res upam) odnesli brez hujših posledic.

Ker vam povem. Ta hudič ni lahka bolezen, in ni nikakršna gripca. Predvsem pa je popolnoma nepredvidljiv in ne veš, kako bo vplival nate. Lahko sesuje tudi otroka in tega mi je najbolj žal. Ker on ni bil za druženje, pa sem se jaz, kot starš, slabo odločila tudi za njega. Resnično dobra šola za naprej.

Sedaj pa z optimizmom gledam naprej v tole naše 2021. Ja, lahko smo bolj sproščeni, ker smo sedaj imuni vsaj za nekaj mesecev in kidnemo nekam takoj, ko bomo lahko. In bomo šli v hotel in na bazen, jedli bomo sproščeno vse in plesali v avli z drugimi brez strahu. Komaj čakam, res. Naj bo vsaj nekaj dobrega iz tega sr…

Me je pa leto 2020 res izčrpalo in komaj sem ga pregurala, iskreno povem. Tudi poslovno nisem bila ta prava, zato sem si sedaj vzela frej do marca in bom konkretno delala na biznisu in novih programih, ker tako, kot je bilo lani si ne želim več. Naredila sem precej napak, iz katerih pa se učim in jih ne bom več ponovila. Res je čas za nov veter, a o tem morda kaj več v kakšnem drugem zapisu.

Za konec ti samo še zaželim pametnih odločitev v letu 2021, predvsem pa veliko srčnosti in poguma za nove korake, ker verjamem, da bodo za marsikoga potrebni. Upam, da bova tudi letos to pot hodili skupaj.

Alenka

PS: a ja, kilce ne … No tudi te so prišle nazaj, buhvari, da ne bi. Ker, veš, meni stres ne pride do živega v smislu, da ne jem. Kvečjemu jem še več! Ker mene grickanje sprošča in letos je bilo ogroooomno  … grickanja 😀 Ja kaj pa naj človek dela, če si skos doma? 😉

2 komentarja
  • Laura
    17:50h, 10 januarja Odgovori

Spoštovani,

letalska družba AlItalia nikakor ni propadla.