• Potrebuješ novo spletno stran, (ali pa spletne strani še nimaš), pa nimaš pojma, kako naj se zadeve lotiš od začetka. Kaj na bo na prvi strani, kako poimenovati zavihke, kako in kje sploh izbrati domeno in kakšne tekste napisati, da ob njih bralci ne bodo zaspali in odklikali drugam. 😀
  • Slišala si, da je WordPress za spletne strani zelo fajn, enostaven in poceni, ampak se izgubljaš v množici tem, ki so na voljo, in ne veš katero izbrati.
  • Ne želiš plačati za novo spletno stran 1000 eur + raznim računalniškim podjetjem, pri katerih mnogokrat niti ne razumeš, kaj ti sploh govorijo, zaračunajo pa veliko.
  • Zelo bi ti pomagalo imeti konkretne, praktične primere na analizah drugih spletnih strani, kako se zadeve lotiti.
  • Prodaja in marketing tvojih produktov ti je, khm, lepo rečeno tečen. In bi rada to delala na način, pri katerem ti ne bo skrajno zoprno.
  • Ne veš kako bi prišla do svojih strank. Takih, ki bodo res razumele tebe in tvoje produkte in jih cenile.
  • Ali že pišeš blog? Pa bi rada od tega tudi kaj zaslužila?

Ej, ful te razumem. Res. Ker sem bila tudi sama ne prav dolgo nazaj na istem mestu, kot si ti. Na začetku. Pa ne le enkrat.

  • Predvidevam, da si podjetnica začetnica ali začetnica v spletnem marketingu. Da začenjaš svojo samostojno podjetniško pot in da je toliko tega, kar moraš narediti in česar ne veš, da si mnogokrat na robu obupa. Da se ti zdi vsega preveč. Da misliš, da ne boš zmogla.
  • Morda imaš doma tudi majhnega otroka, ki mu moraš in želiš posvečati čim več časa, in si zato non stop v stresu, ker ti zmanjkuje časa za delo.
  • Morda pa imaš že prav lepo utečeno dejavnost, ampak prodaja bi bila lahko boljša. Vidiš kakšne spletne strani imajo tvoji konkurenti, da je njihova spletna stran nekako drugačna, živa, tvoja pa, khm no, niti ne veš točno zakaj jo imaš. 😀  Sploh pa ni v njej prav nič tebe. Samo goli teksti, ki jih vidiš povsod. Enaki kot drugi.
  • Mogoče si ena tistih, ki tako rade pišejo, ki imajo toliko tega za povedati, pa si ne upajo. Ne upaš pisati po svoje in dati v svet, ker te je strah, kaj bodo rekli drugi. Ker te je strah, da nisi dovolj dobra. Ker te je strah, da se boš spravila v zadrego.
  • In morda veš, da bi bilo pisanje bloga koristno za tvoj posel, za promocijo tvojih proizvodov, pa enostavno ne veš, kaj in kako sploh pisati, da bo dejansko kdo bral! Morda pa si želiš pisat za druge in od bloganja služiti, ker enostavno čutiš, da je to tisto, kar bi rada počela?

Tudi jaz sem bila 5 let nazaj prvič (pa ne zadnjič) na začetku. Imela sem dva majhna otroka, ki sta sedaj šolarčka, in sta mi še vedno na prvem mestu. Bila sem brez službe in nisem čisto točno vedela, kaj bi počela v življenju. Od nekdaj pa sem rada brala in pisala.

Tako sem leta 2012 začela pisati blog kot Srčna bralka, na dveh mestih. Na enem o knjigah, na drugem o duhovnosti. Oba sta bila noro lepo sprejeta. logični naslednji korak je bila izdaja knjige, in v letih 2012 in 2013 sem izdala dve svoji knjigi, Ena za začetek- zbirka blogov in Ena čisto moja-zbirka duhovitih kratkih zgodbic.

Prva, »Ena za začetek« govori o mojih začetkih, kako sem že takrat pisala drugače (v slengu, z emotikoni) in kako sem jih že takrat dobila marsikdaj pod nos, da komu moje pisanje ni všeč. Da so vejice problem, da  … Ampak bralk sem imela pa ful. 😛 Ker sem pisala iskreno in iz srca. Iz sebe in zato se je v mojih tekstih našel marsikdo. Ravno tako, kot lahko pišeš ti. Iz sebe, po svoje. Samo tako je iskreno. In to se čuti.

Potem pa sem leta 2013 padla v eno tako črno luknjo, jaz rečem temu, in iz osebnih razlogov sem se popolnoma umaknila iz javnosti in nehala javno pisati. Ker ko javno pišeš se izpostaviš. In moraš vedeti, da ko javno pišeš to lahko berejo vsi, tudi tisti, za katere ne želiš, da bi te brali. Tudi o tem govorim v spletnem tečaju, zakaj sem se umaknila, ker javno pisanje ni samo lepo in moraš biti na to pripravljena.

Sledila so ene 3 leta moje črne luknje, ki so bila zame precej težka. Ko nisem vedela ne kod, ne kam. Ko nisem več želela javno pisati, ampak po drugi strani sem morala. Ker ko enkrat začneš, in če je to v tebi, potem težko nehaš. 🙂

Hkrati sem imela vedno veselje delati v marketingu, saj sem ga nenazadnje tudi študirala. Ampak videla sem, da se stvari delajo drugače, in zavedala sem se, da je bil moj magistrski študij zaključen že več kot let 10 nazaj, in da mi tudi skoraj 15 letne izkušnje s spletnimi stranmi niso več dovolj.

Zato sem se 2016 šla učit. Ornk. In v to tudi ornk investirala. Vse svoje znanje sem sproti preizkušala v praksi in delila z vami v brezplačnem akcijskem priročniku, na Facebooku in v osebnih svetovanjih.

In rezultat mojega dveletnega dela je moj spletni tečaj, » Kako boš pisala, da boš tudi prodala«, v katerem ti dam vse na enem mestu. 😀

  • 4+2 bonus modula = 6 modulov (ja pa če je bilo toliko vsega za povedat nooo). 😀 In ne, v spletnem tečaju ne ponavljam teorije iz mojega e-priročnika, ampak je njegova nadgradnja, s konkretnimi primeri, razširitvijo vsebin in video prikazi.
  • Več kot 7 ur vsebin.
  • Doživljenjski dostop do vsebin.
  • Vsebine lahko poslušaš kadarkoli in kjerkoli, tako na mobilnih napravah, kot na računalniku (ja, tudi nekje na plaži, ob bazenu, v gozdu, kjerkoli! Samo dostop do interneta rabiš). 😀
  • Pa še prav nič ne tvegaš! Ker če z nakupom ne boš zadovoljna, ti v 14 dneh vrnem kupnino. Tudi stroške provizije krijem jaz. Ker res verjamem v to, da za to ceno, toliko znanja ne dobiš nikjer. Predvsem pa verjamem v to, da boš s tečajem dobila vse to, kar obljubljam, in da lahko z njim skoraj popolnoma sama narediš marketinško učinkovito spletno stran. Z bistveno manjšim stroškom, kot če jo daš delati drugim.

Vse to za SAMO 62 EUR. Torej, draga moja, greva skupaj naprej? 😀

Te zanima več o programu?

MODUL 1: Kaj je tvoja tržna niša, idealna stranka in kaj so njene potrebe

To je ključna baza za tvoje tekste. Če želiš pisati tekste, ki bodo prodajali, moraš u nulo poznati potrebe, želje, frustracije in strahove svoje idealne stranke. Zato jo moraš spoznati. In ker ne želiš nagovarjati vseh in vse, ker se tako bistveno zmanjšajo tvoje možnosti za prodajo, moraš določiti tudi svojo tržno nišo.

  • Kaj je tržna niša in kako se jo določi?
  • 8 konkretnih primerov iz prakse iz različnih panog (šivanje, finančne storitve, coachingi, duhovna rast …), za primer, kako se določi tržna niša.
  • Kdo je tvoja idealna stranka.

MODUL 2: Gradnja spletne strani

Tudi spletno stran se, tako kot hišo, gradi po korakih. Najprej moraš postaviti dobre temelje (poznavanje svojih potencialnih strank), da lahko potem gradiš naprej. Če ne, se lahko »hiša« hitro podre.

  • Določitev cilja spletne strani.
  • Kaj naj bo na domači strani.
  • Določitev zavihkov.
  • Kako se hitro izbere WordPress tema in na kaj bodi pozorna (video).
  • Kako in kje zakupiti domeno in gostovanje.

Vse prikazano na konkretnih primerih spletnih strani.

MODUL 3: Pisanje tekstov za spletno stran

Šele ko veš, komu in kaj pisati, se lotiš pisanja različnih tekstov na spletni strani. Odvisno od cilja spletne strani.

  • Kaj je ključna sestavina teksta, ki prodaja.
  • Kako se napiše pristajalna stran (landing page) + konkretni primeri spletnih strani.
  • Kako se napiše prodajna stran (sales page) + konkretni primeri spletnih strani.
  • Kako se hitro napiše učinkovit »lead magnet« – e-knjiga, priročnik …
  • Kako se napišejo opisi produktov + konkretni primeri spletnih strani.
  • Kako se napiše zavihek o meni + konkretni primeri spletnih strani.
  • Osnovna pravila pisanja za splet.

MODUL 4: Bloganje

Tudi blog je pomemben del tvoje prodaje. Ali če pišeš o svojih proizvodih/dejavnosti, ali če pišeš za druge. Danes pa se da z bloganjem (če si dobra, seveda) tudi lepo zaslužiti!

  • Kaj je bloganje.
  • Kako in kje začeti z bloganjem.
  • Kje dobiti ideje za blog.
  • Kako napisati zanimiv blog, ki ga dejansko kdo tudi prebere, in naslov, ki privlači.
  • Kako v blog vključiti ponudbo svojega/tujega izdelka.
  • Lepote in pasti javnega pisanja (moja osebna izkušnja, da se ne zgodi tudi tebi). 🙂
  • Vse informacije o blogarskem trgu v Sloveniji. Kakšne so priložnosti za blogerje, kako se povezujejo s podjetji in kako lahko s svojim bloganjem tudi zaslužiš!

MODUL 5: Kako se opravi tržna raziskava med potencialnimi strankami

Tržna raziskava je ena izmed najbolj ključnih sestavin za to, da svoje stranke dobro spoznaš. Za izvedbo raziskave potrebuješ vprašalnik in vzorec ljudi, ki jih boš spraševala. Vprašalnik jim lahko pošlješ na različne načine, in ne, pošiljanje po e- mailu ni eden izmed njih. 😉 Množično pošiljanje enakih e-mailov namreč sistem zazna, in ti ga slej ko prej blokira, naslovnikom bo pa šel tak e-mail po vsej verjetnosti neposredno v koš.

Jaz ti priporočam, da za to uporabiš brezplačno orodje Google Forms, ki je zelo enostavno za uporabo, in ti omogoča tudi kasnejšo analizo rezultatov.

Vse to ti pokažem v tem modulu, v katerem dobiš oz. se naučiš:

  • Bistvene sestavine vprašalnika – kako določiš vprašanja (za vzorec dobiš moj vprašalnik o spletnem marketingu, ki ti je lahko kot osnova).
  • Kje najti svoje potencialne stranke, ki jih boš spraševala.
  • Video predstavitev, klik za klikom, kako uporabljati brezplačno orodje za izvedbo raziskave Google Forms / obrazci.

PS: Pri nakupu celotnega tečaja je ta modul eden izmed brezplačnih bonusov. 🙂

Bonus št. 1

Video prestavitev, klik za klikom, kako se opravi tržna raziskava med potencialnimi strankami.

  • Bistvene sestavine vprašalnika – kako določiš vprašanja (za vzorec dobiš moj vprašalnik o spletnem marketingu, ki ti je lahko kot osnova).
  • Kje najti svoje potencialne stranke, ki jih boš spraševala.

Video kako uporabljati brezplačno orodje za izvedbo raziskave Google Forms / obrazci. Klik za klikom te vodim, da lahko sama postaviš in pošlješ vprašalnik.

Bonus št. 2

17 analiz spletnih strani iz 15 različnih panog

To so analize spletnih strani, ki ste mi jih predhodno poslali vi in nekaj dodanih mojih primerov. Spletne strani so z 15 različnih panog in verjamem, da se bo v njih našla marsikatera izmed vas. Analize drugih spletnih strani so ti odlično izhodišče za tvojo spletno stran. Na kaj moraš biti pozorna in čemu se izogniti.

In na koncu še presenečenje! ? Da ti pokažem, da takle spletni tečaj ni tok izi naredit. In da te malo nasmejim. Ker … Kljub vsemu, življenja ne smemo jemati preveč resno.

Ali še nisi čisto prepričana? Preberi izjave Ane, Lee, Deje in Katarine, ki so tečaj že predelale, in ki so imele vsaka svoje težave, tako kot ti.

V kolikor pričenjate (ali pa se še obotavljate ali se sploh lotiti) biznisa na spletu je Alenkin tečaj prava izbira! Alenka na sproščen in preprost način razloži vse korake, ki se jih je potrebno lotiti za učinkovito spletno predstavitev. V tečaju poda odgovore na številna vprašanja, vse pa je podkrepljeno s konkretnimi primeri, ki temeljijo na podlagi njenih izkušenj. Če bi želeli priti sami do teh informacij bi potrebovali ogromno časa in denarja, zato je tečaj res vreden svojega denarja. Spletni tečaj vam bo dal veliko znanj, da se boste spletnega biznisa lotili samozavestno in tako kot ga delajo najboljši.


Ana Hotko

Alenka, z eno besedo … uau! Zdaj vem, da lahko marsikaj naredim sama, četudi nisem popolnoma vešča marketinškega področja. Zame, ki šele zadnji dve leti odkrivam skrivnosti (spletnega) marketinga, je tale tečaj zlata vreden. Občutek je lažji, dosti lažji.

Prebrala sem že tvoj e-priročnik, zaradi katerega že veš, da mi je dal zagon, da napišem svojega (in sem ga). V tem tečaju pa ravno tako ne skopariš z informacijami, ki so nam podjetnicam na začetku še kako potrebne in izgubimo ure in ure z iskanjem pravih informacij. Zdi se mi, da je tvoj priročnik s tem spletnim tečajem oživel. Velik plus pa dam konkretnim primerom, kjer dejansko vidiš kaj je dobro in kaj ne (kaj deluje in kaj ne).

Priporočam ga vsem podjetnicam, ki so na začetku svoje podjetniške poti in ne vedo, kako začeti. Pa tudi tistim, ki bi rade bile »v korak s časom«. Kje si bila dve leti nazaj? Hvala za neprecenljivo znanje. Vsak modul ima svoj namen, svoje bogastvo in mislim, da jih ni težko prenesti v realnost. Korak za korakom… Hvala ti!


Alenkin tečaj me je prepričal že z naslovom, saj pove bistvo: vse se sprašujemo, kako tisto, kar počnemo, zapakirati tako, da bo od tega pravi efekt. Sploh tiste podjetnice, ki smo »one woman band«, moramo biti pravi multipraktiki, da vse štima: dobre smo na svojem področju, če želimo s svojim delom služiti, pa moramo osvojiti še polno drugih veščin. In te so ponavadi take, ki se nekaterim morda zdijo čisto enostavne, nam pa žrejo živce! Sama tudi nimam interesa za vsa področja, ki jih moram obvladati in se mi vanje res ne da ful poglabljati, ker se raje posvečam svojemu delu. In kaj je potem boljšega, kot nekdo, ki te dobesedno za roko pelje skozi ves postopek?

Pri Alenkinem tečaju mi je tako res najbolj všeč to, da stvari razloži od začetka in po domače – da ni to še en tečaj, ki je zame kot znanstvena fantastika. V tečaju da tudi ogromno koristnih, čisto praktičnih nasvetov in našteje tudi veliko možnosti za naše delo, npr. kje sploh dobiti ljudi, ki jih lahko prosiš za sodelovanje v anketi.

Super je tudi, ker je tečaj v obliki videa, saj si tako lahko posnetek zavrtimo večkrat ali ga uporabljamo sproti, ko recimo pišemo vsebine za svojo novo spletno stran ali sestavljamo vprašalnik v Google Forms – in si lahko tisti del, ki nas muči, predvajamo večkrat. Moduli se tudi lepo povezujejo in logično prehajajo v naslednjega.

Torej, če rabite nekoga, ki vas bo za roko peljal skozi vse korake priprave spletnih vsebin za predstavitev svojega dela, je ta tečaj vsekakor prava ideja.


Tudi sama sem podjetnica začetnica, še čisto na začetku svoje podjetniške poti. In kot pravijo, ko se odločiš pride učitelj in Alenka je prišla v idealnem času. V kratkem bom namreč začela s prodajo svojih proizvodov, ki jih bo treba seveda tudi promovirati. In ker se vse začne s spletno stranjo, za katero še nimam prav dobre ideje, mi je Alenkin spletni tečaj prišel kot naročen!

Tečaj poteka lepo, tekoče in razumljivo, tempo je idealen. Pripravila sem se, da si bom delala zapiske, ampak je bilo vse tako logično da si sploh nisem rabila nič napisat! Všeč mi je, da imaš ravno prav teksta in potem poveš še veliko naokoli, da se ne izgubi sled za govorom med branjem alinej.

Vsebine so ful koristne in zanimive, sploh pa so mi všeč konkretni primeri, na katerih pokažeš, kako se teorija udejanji v praksi. Super! S tem tečajem sem dobila prav vse potrebne informacije, da lahko začnem s promocijo svojega posla in res, ful te je bilo zanimivo poslušat. Jaz bi te v resnici lahko še kar poslušala in poslušala.


Katarina Utroša

www.katarinca.si

Preberi najbolj pogosta vprašanja

1. Ali bom po predelanem tečaju in narejenih vajah v e-priročniku res lahko naredila svojo spletno stran popolnoma sama?

Absolutno JA! Naučila se boš napisati marketinško učinkovite tekste s katerimi boš segla v srce svojim potencialnim strankam in jih prepričala v nakup. Pokazala boš sebe tako kot si, s svojimi vrednotami, znanjem in izkušnjami. Če pa si še vsaj malo tehnični tip, pa lahko z uporabo WordPressa spletno stran res lahko narediš sama.

2. Ali mi za mojo novo spletno stran res ne bo treba plačati 1000 eur ali več?

To je čista resnica. Če boš tekste in postavitev strani delala sama, če boš uporabila WordPress temo (klik za klikom ti pokažem, kako jo izbereš), tudi če jo boš kupila, potem strošek izdelave in postavitve tvoje spletne strani na samostojno domeno ne bo presegal 100 eur.

3. Ali so v tečaju res informacije o tem, kako lahko zaslužim s pisanjem bloga?

Ja! Blogerji in vplivneži so vedno bolj aktualni tudi v Sloveniji.  V tečaju so vse informacije o tem kako se povezujejo blogerji in podjetja v Sloveniji in kakšne možnosti imate, da s svojim blogom tudi služite.

4. Kako opravim plačilo tečaja in kdaj potem dobim dostop?

Po opravljenem plačilu 62 eur za tečaj, ti na oddani e-mail naslov, v roku enega delovnega dne, pošljem unikatno uporabniško ime in geslo za dostop do tečaja.  Plačilo lahko izvedeš po predračunu, ki ga prejmeš na e-naslov ali s kreditnimi karticami.

5. Kako lahko dostopam do tečaja?

Do tečaja lahko dostopaš kjerkoli, kadarkoli, iz računalnika, tablice ali telefona. Ja, tudi na morju, v planinah, ob bazenu ali pod domačim drevesom. ? Vse kar rabiš je internetni dostop. In seveda, tvoje uporabniško ime in geslo je samo tvoje. Naenkrat je lahko prijavljen samo en uporabnik na eni napravi.

6. Koliko časa mi bodo na voljo vsebine tečaja?

Vsebine tečaja so ti na voljo doživljenjsko. Forever. Za uvijek. Per sempre.  😀 Tako lahko vsebino predelaš takoj in morda zopet čez nekaj časa, ko se spet lotiš kakšnega novega podviga.

7. Kaj če mi tečaj ne bo všeč?

Ni problema.  Če ti tečaj ne bo všeč, mi v 14 dneh po opravljenem nakupu piši in napiši vse podatke za vračilo kupnine in le ta bo v celoti povrnjena. Ja, tudi provizijo plačam jaz. Ker res verjamem v koristnost tečaja in v to, da toliko znanja za tako ceno ne dobiš nikjer drugje.