Živjo!

Joj, kako paše spet pisat blog na svoji spletni strani! 🙂  Zdej je pa že kar ene 4 leta od takrat se mi zdi …

Bloganje je moj hobi že kar lepo število let, na tej spletni strani pa ne bo le hobi, ampak je namenjen predvsem temu, da pomaga vam. Da vam vsak četrtek dostavim kofetno (uno za ta velik kofe) dozo znanja, zgodb in mojih izkušenj (lepih in manj lepih) in vam s tem morda prihranim kakšen dan slabe volje. 😉

Tukaj sem za vse začetnice v spletnem marketingu, ženske podjetnice, mamice podjetnice, ki vas baše čas (sploh recimo med šolskimi počitnicami 😉 ) in vse tiste, ki spletnega marketinga ne marate. Ker je treba pisat. Ker je včasih vsiljiv. Ker … ja, lahko je tak, lahko je pa zabaven in učinkovit, in ni treba, da ti vzame cele dneve in da se ukvarjaš le s pisanjem neskončnega števila blogov in e-mailov. Sej ti bom pokazala kako.

Za začetek pa si prenesi moj BREZPLAČNI priročnik, »Kako napisati »udarne« vsebine za spletno stran s katerimi boste dosegle svoje potenciale kupce in jih spremenile v kupce« , ki te bo korak za korakom vodil po osnovah spletnega marketinga in ti pokazal, kako napišeš učinkovite vsebine za spletno stran. Razjasnil ti bo osnovne pojme. Potem pa greva od tam naprej, velja?

Sem zagovornica tega, da mora vsak v svojem marketingu biti to, kar je. Brez glume. Sploh pri osebnih storitvah oziroma samostojnih podjetnikih. In zato zagovarjam to, da moraš pisati po svoje. Tako kot je tebi všeč, tako kot tebi teče beseda. Pisanja se da naučiti in ni treba, da imaš kakšen velik talent za to. Tako tudi jaz pišem po svoje, že vsa leta, s smajliji, malce slenga, tako pogovorno. Da me slišiš v svoji glavi, ko to bereš. In samo tako mi teče beseda. Samo tako, pišem sproščeno. In samo tako uživam v pisanju, vse drugo je eno veliko matranje.

Odkar sem na svojem (od tega je sedaj 6 let), je bilo na moji poti precej ovinkov. Predvsem pa je bila glavna zabloda ta, da sem se lotila prodaje nekih tehničnih proizvodov (še zdej ne vem, kaj mi je bilo), ki mi niso bili niti blizu, niti jih nisem razumela. Prodajala sem pa neposredno, torej s klicanjem strank. Mislim, da je to meni skoraj najhujša nočna mora v poslu. Ampak sem se prisilila, ker sem mislila, da moram, in da nimam druge izbire. Sej hecno je to, da sem bila pri tem kar precej uspešna, ampak koliko živcev je šlo za to. Koliko razbijanja srca in potenja rok, vsakič, ko sem mogla vzet v roke telefon in klicat. Ko me je lani (2016) končno srečala pamet in sem z zadevo končala, sem si obljubila, da če bom le lahko, nikoli več ne bom počela stvari, ki me spravljajo v tak stres. Ker jaz neposredne prodaje pač ne maram. Pika. in verjamem, da se še marsikdo počuti tako. Tudi ti?

Ravno zato je spletni marketing meni tako pri srcu. Ker je to čisto druga smer delovanja. Ker se pokažeš svetu, tak kot si, in s tem, kar imaš za dati, potem pa tvoje stranke pridejo k tebi. Tiste, ki se v tebi vidijo in prepoznajo. In ne, ni treba, da si vsiljiv, zasuvanje z maili je meni preprosto no go. In me en drek briga, če to drugi počnejo. Jaz ne bom. In tudi tebi ni treba. V to res verjamem. Je pa treba pustiti času čas in imeti precej potrpežljivosti. Nič ne pride čez noč. In verjamem, da je to ena krasna lekcija tudi zame. Moja dva otroka in tale biznis so zame eno veliiiiko učenje potrpežljivosti. 😉

Več o meni najdeš tukaj, če pa potrebuješ kakršnokoli pomoč pri pisanju za splet mi piši na alenka@amarketing.si. Brezplačno in brez obveznosti. Ker lahko. In ker hočem. 🙂

Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.