Ali tudi ti kdaj ubereš bljižnico?

Tudi če to pomeni, da stisneš samo boost na Facebook objavi. 😉

Sem iskala navdih, kaj naj napišem za svoj prvi »pravi« blog na moji spletni strani. Nimam še plana, ne, kot še marsičesa drugega še nisem spedenala.

Ful me baše čas in ker ima dan samo 24 ur, jaz pa moram še spat, jest (to je itak ta najbolj pomembno 😉 ), popoldne in zvečer pa načeloma ne delam, ker je to čas za družino, potem je pač tako, da stvari malce stojijo. In vam iskreno povem, da sem imela v mislih tudi to, da sploh ne bi objavila, da je moja stran ready, zato ker imam toliko drugih stvari za spedenat prej. In ker sem jo želela ustrezno spromovirat, z enim najbolj učinkovitih promocijskih orodij, kar jih poznam – Facebook oglasi.

Facebook oglaševanje je v norem porastu. Očitno so se tega zavedele tudi marketinške agencije doma in v tujini, ker že skoraj vsi na tak ali drugačen način ponujajo delavnice in tečaje na temo Facebook oglaševanja. Dejstvo je, da so pravilno zasnovane in targetirane oglaševalske akcije na Facebooku blazno učinkovite … ampak! Treba se jih je naučit. Ni vse tako simple, kot izgleda, sploh pa ne za popolne laike.

Nisem kakšen tehnični frik, to že veste, in kljub temu, da nisem popoln laik na tem področju, so mi Fb oglasi kar precejšen izziv. Nekaj sem že sama klikala in gledala, ampak v moji skupini me čakajo predavanja na to temo, kot še 6 drugih, ki jih še nisem uspela poslušat. Ne znese mi. Ker ko začenjaš nekaj popolnoma novega, je toliko stvari za nastavit in preučit, da je enostavno treba it korak za korakom in postavit prioritete, ker te, če ne, lahko vse skupaj zasuje in si želiš samo še, da bi se zavlekel v eno temno luknjo in malo počakal. Na kaj sicer ne vem, morda na to, da zima mine. Ne, jest imam rada zimo, sploh, ko je sneg.

Treba si je postavit prioritete, in ko začenjaš nov posel, je absolutna prioriteta to, da napišeš svoj lead magnet«, kot je v mojem primeru brezplačni e-priročnik »Kako pisati udarne vsebine za spletno stran«, ki mora biti kvaliteten. Ne dajajte od sebe kar nekaj. Ampak, za to je potreben čas. In raje pišeš e-priročnik, kot da bi poslušal predavanja. Druga prioriteta je postavitev svoje spletne strani. Ok, tukaj gre vse veliko hitreje, ko si izkušen, ampak meni je šlo za prvič res veliko časa. In zopet, predavanja samevajo in ostajajo neodprta. In potem, ko je stran postavljena, jo moraš spromovirat. Seveda je fajn čim prej, ne da je objavljena že eno leto, potem pa se spomniš, da bi bilo fajn kaj prometa gor spravit.

Tako sem jaz cincala in omahovala med tem, kdaj bom našla čas, da preučim FB oglase in naredim zadevo tako, kot je treba (za kar bi sigurno rabila, dan ali dva) ali pa da za prvič stisnem tisti boost gumb pod objavo, kjer imaš v bistvu vse prinešeno na pladnju. Sicer imam vse parametre skrbno nastavljene, ampak to vseeno ni Fb oglas.

Ali bo moja sponzorirana objava tako učinkovita kot bi bil oglas? Verjetno ne, bo pa dosegla določeno število ljudi in to mi je zdej glavni cilj. Bolje kot pa da s promocijo svoje spletne strani zavlačujem do amena in me ob tem grize slaba vest, da namesto da bi študirala Fb oglase, razmišljam, katero čokoladno torto bom šla naročit za svojo bližajočo se 40-ko. Ker, a veste, v tisti slaščičarni imajo čokoladne torte od a-ž. In po moje bi jih mogla it še enkrat prej malo podegustirat, kaj menite? 😉

Včasih je torej v življenju (vsaj po mojem mnenju) bolje uporabiti bljižnico, tudi če ta ni maksimalno učinkovita, je pa zato hitra. Ker velikokrat čas šteje. Velikokrat se v življenju kaj ne izteče po željah le zato, ker čas ni bil pravi, ne zato, ker zadeva ne bi bila prava ali dobra. Zato pravim, zgrabi bika za roge (al kako že), ko je čas, in naredi v danem trenutku najbolje, kar lahko. Brez slabe vesti.

 

 

[social_share show_share_icon="yes"]
Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.