Se bojiš, da boš enkrat ostala brez idej za svoje bloge?

 

Verjamem, da se marsikatera izmed vas boji tega, da bi ji enkrat enostavno zmanjkalo tem za pisanje blogov. Sploh če pišeš dva bloga na teden, kot jaz, ali pa tudi enega, kolikor res priporočam, da je minimum.

Precej je odvisno od tega, o čem pišeš.

Lahko so to SEO blogi ali druge vsebine ki so namenjeni predvsem SEO. Potem so osnova besede, po katerih ljudje iščejo v Googlu. Te besede najdemo z orodjem Načrtovalnik ključnih besed,  ki je Googlov program. V osnovi je namenjen temu, da najdeš besede, preko katerih potem oglašuješ svoje proizvode ali storitve z Google Adwords (to so tisti oglasi, ki se vam pokažejo na vrhu strani v seznamu zadetkov, ko kaj guglate). Zraven vedno piše OGLAS, da se ve, da je to plačano oglaševanje (glej sliko spodaj). 

Ampak, ker so pri Googlu videli, da se načrtovalnik ključnih besed uporablja za marsikaj, in ne le plačano oglaševanje, so malce spremenili pravila. Sedaj ne moreš več iskati besed kakor sama želiš, ampak moraš najprej nastaviti budžet za oglaševalsko akcijo. Sicer lahko to narediš za minimalen denar, ampak vseeno. Ni več brezplačno. Žal.

Moram priznat, da so mi ti oglasi precej zoprni (pa ne me spraševat zakaj). Mogoče zato, ker se mi zdijo ful tehnični, zame pa že veste, da nisem tehničar, aneda 😉 ). Nikoli jih ne klikam in vedno preskočim in grem direkt na organske zadetke (samo ti so zame relevantni). Prikazovanje oglasov si lahko tudi izklopiš, zato, kaj pa vem no, nisem fenica tovrstnega oglaševanja. In se ga po moje nikoli ne bom lotevala. Veliko bolj učinkovit je po mojem mnenju SEO (Search Engine Optimization). To pomeni, da svojo stran optimiziraš na določene besede in jo potem, ko nekdo po teh besedah nekaj išče, vrže na prva mesta za plačanimi oglasi. Kot je na spodnji sliki Sončna očala – Optika.si.

Vse o tem sem pisala tudi v svojem brezplačnem priročniku, ki si ga prenesi tukaj, če te na to temo zanima kaj več. Je pa SEO za določene proizvode/storitve (torej tiste, ki jih uporabniki iščejo z googlanjem) zelo učinkovita marketinška metoda.

Če torej želiš svojo spletno stran optimizirati na določene besede, ki si jih predhodno našla v Načrtovalniku ključnih besed, potem boš pisala take bloge, ki bodo vključevali te besede med stavki. Po določenih pravilih seveda, ki so precej stroga. Stric Google ve čisto vse. Jaz sem, na primer, napisala optimizirane tekste za spletno stran www.konjenistvo-peterlin.si . In me prav zanima, če bi uganili, na katero besedo je posamezna podstran optimizirana. 😉 Cilj je namreč, da se besede tako smiselno umesti v tekst, da tekst s tem ostaja vsebinsko enak in da niso moteče.

Lahko pišeš bolj strokovne bloge, ki so kot članki. Pri tem lahko iščeš navdih v tem, kaj te tvoje stranke sprašujejo. Kaj so njihovi problemi. Ali pa se postavi v čevlje svoje stranke in sama pomisli, kaj bi tebi v tem trenutku najbolj prišlo prav. Lahko pogledaš, o čem piše tvoja konkurenca ali kaj piše na podobnih spletnih straneh. O čem piše ali govori trenutno tvoj mentor, če ga imaš. Lahko vzameš v roke eno strokovno knjigo, ali priročnik in tam najdeš navdih. Vse to so lahko viri navdiha.

Lahko pa pišeš malo mešano, kot jaz. Jaz imam ob torkih načeloma bolj sproščene in motivacijske bloge, ob četrtkih pa bolj strokovne (ok, včasih tudi malo pomešam 😉 ).

Jaz navdih za svoje pisanje vedno iščem v sebi, oziroma v svojem življenju. Imam sicer eno stran v mojem multiuse bloku  kamor pišem ideje za bloge. Samo, madona sveta, še vedno se mi dogaja, da dobim najboljše ideje tik pred spanjem. Ja mater no. In ne vstanem več, ker sem potem pečena za par ur. Zato imam na nočni omarici en pildek in kuli za nujne primere 😉 Al pa telefon je tud ful priročen. Zadnjič nisem imela listka na nočni omarici in si je moral mož hitro nekaj zapisat v sms in mi ga poslat, ker on pač spi s telefonom pri glavi zarad ure. Nezdravo vem, pa kako naj mu dopovem. No, pride pa tudi to za nekaj prav. 😉

Stran z idejami za naslove torej imam, tudi nek plan objav je napisan. Ampak, khm, no, ful ga kršim. Jest pa pravila, aneda. 😀 Prejšnji teden bi morala pisati o povsem drugih stvareh. Potem pa sem mislila, da bom imela tamalega doma cel teden in rodil se je blog »Ali veš, da ti kot samostojni podjetnici nadomestilo za nego za otroka krije država«, ki je šel okoli viralno!!! Noro, 120 delitev na Fb samo preko moje spletne strani. Potem sem ga še malo oglaševala s Facebook oglasi (vedno boostajte uspešne objave, ne obratno) in je bil odziv fantastičen. In to zato, ker sem sledila trenutnemu navdihu, ne nekemu planu.

Stopajte iz okvirjev, drage moje. Ne držite se pravil, planov in seznamov kot pijanec plota (razen, če je to seznam kriminalk. Tuki en red pač mora bit 😉 ). Lahko so vam varovalna mreža, ampak sej pravim, uspeh se zgodi izven varovalne mreže in cone udobja. In zakaj ne bi poslušala sebe, svojo dušo in univerzum, ki skreira trenutno idejo za nekaj, samo zato, ker to pač ni po planu. Verjemi mi, da so ideje, ki pridejo spontano mnogokrat najboljše. Samo upaj si. Nič hudega ne bo. ♥

Kje pa ti dobiš ideje za svoje bloge? Napiši v komentar, morda pomaga še komu. In seveda, deli ta zapis s prijateljico, če meniš, da ji bo pomagal. 🙂

Imej krasen dan in

LPA

[social_share show_share_icon="yes"]
Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.