Največja napaka pri Facebook oglaševanju, ki sem jo jaz naredila

 

… in ki je tebi ni treba! 😉

 

Za Facebook oglase sem že kar precej časa vedela, da so eno najbolj učinkovitih oglaševalskih orodij, kar jih je. Če je tvoja ciljna publika na Facebooku, ali pa vsaj Instagramu, seveda. Če je ni tam, ti nič ne nucajo.

Vedela sem, da so tehnično kar zahtevni, oziroma da omogočajo toliko funkcij, da se je vanje treba malce poglobit. In ker na začetku, ko sem svojo storitev šele postavljala za to nisem imela časa, sem nekajkrat uporabila kar funkcijo boost post.

Boost post v bistvu ni pravi oglas, ampak, a veste kaj vam povem, včasih je za prvo silo, ali pa za res čiiiiste začetnice, ki se še nimate časa poglobit v Fb oglase, čist ok. O tem sem že pisala v tem blogu. 

Boost post je ena taka enostavna funkcija, kjer ti v bistvu Facebook ponudi vse na pladnju. In če se ti vsaj približno sanja, kdo so tvoji potencialni kupci, ti bo tudi boost post čist ok koristil. S tem nek obstoječ post na svoji Fb strani (iz osebnih profilov ne morete oglaševati, vsaj zaenkrat to ni omogočeno) spremenite v oglas in si s tem razširite svoj krog bralcev. To je recimo ful uporabno, kadar v nekem blogu pišete o kakšni zelo specifični temi. Na primer, kako posaditi paradižnike in kdaj je čas za to (ena zelo aktualna tema zdej). Potem ta blog objavite na svoji Fb strani, nato pa ga recimo še za minimalnih 5 eur/dan zboostate in kot ciljno publiko izberete recimo ženske, ki jih zanima vrtnarjenje (to se najde pod interests). Čaki, grem pogledat, če je res kšen gardening noter, da ne bom neki na pameti govorila 😉 … A ha, je tuki, evo ga. Še celo posebne vrste vrtnarjenja so omenjene.

Boost post je res zelo omejena oblika oglaševanja in je tko, za prvo silo bi jest rekla.

Pravo Fb oglaševanje se začne v Power Editorju. Zdej je pa tko. Iskreno priznam, da je bilo meni Fb oglaševanje kar velik zalogaj. In sem ga ful študirala in preštudirala in seveda vse preizkusila tudi v praksi. Ker jaz vam nikoli ne pišem o nečem, kar nisem preizkusila na lastni koži.

Fb oglase sem uporabila za promocijo mojega brezplačnega priročnika in služili so mi res odlično. Priznam, da sem ga marsikaj tudi pobiksala, in da sem imela očitno včasih več sreče kot pameti, ampak ja, Fb oglasi so mi prirasli k srcu in mi res fajn služijo. Pa veste kaj, ko jih enkrat osvojiš, je potem vse skupaj že kar rutina, pa tudi zabavno postane.

Ena glavnih napak, ki sem jo jaz naredila pri Fb oglaševanju, in ki je tebi res ne priporočam je ta, da sem svoje oglase neprestano spreminjala. Predvsem sem jih po vsaki rundi oglaševanja osvežila s tabelco, s katero sem izločila že naročene na priročnik, da se njim oglas ne prikazuje več. Kar je načeloma čist ok, ampak …

Ko dupliciraš oglas, da ne postavljaš vseh parametrov znova in znova, in če želiš spremeniti le eno stvar, izgubiš vse rezultate Fb oglasa. Torej vse komentarje, všečke in delitve, ki jih je nekdo storil, vse akcije na Fb oglasu. Če bo slučajno brala tole kakšna strokovnjakinja za Fb, lepo prosim, naj deli z nami, kako se lahko temu izognemo. Ker meni res ni jasno in mi je ful škoda. O tem sem vprašala tudi v Fb skupini, v kateri sem vključena in nihče ni nič vedel o tem, se je pa marsikomu zdelo zanimivo (zgleda nismo pozorni na to). In tudi mentor v svojem predavanju tega ni omenil.

Jaz sem na oglasu dobila že recimo 15 všečkov in tri komentarje, potem pa, ko sem ga po določenem času duplicirala, osvežila in ponovno zagnala, je šlo vse to adijo. In to sem naredila ene 5x, mislm, ni mi kapnilo. Potem pa gledam oglase s 500 všečki in se sprašujem , kako hudiča je to možno? Ja tako, ane, da oglasa čisto nič, ama res nič ne spreminjaš. Samo aktiviraš in deaktiviraš. Ker vse akcije na oglasu, ti dajejo kredibilnost! Če ti 500 ljudi oglas všečka in če jih 10 napiše, da kako je tvoj priročnik top, je to tvoja referenca. No, moje slo šle nekam pa, pa 🙁 .

Toda.

Če imaš dober produkt, očitno tudi to n tako strašna reč, ker je odziv na moj priročnik res fenomenalen! Juhuu  🙂  Včeraj ga je ena punca nekomu forvardirala, samo se je pri tem zmotila in ga fwd. meni. 😉 Na Fb ste ga delite res velikokrat.  In seveda, moja baza je krasno zrasla. In za to so v veliki meri zaslužni Fb oglasi, ker sem z njimi lahko povečala svoj doseg in povedala glas o meni bolj na široko.

A je bilo treba za to plačati? Seveda, ampak jaz sem tukaj pazila, da nisem šla preko svojih okvirov. 5 eur/dan je čist ok cifra za začetek. Če pa imaš seveda možnost in na voljo več budžeta pa to cifro povečaj. Samo ne na obstoječi oglas. Naredi novega.  

Naj vam ne bo škoda denarja za Fb oglaševanje, ker vam garantiram, da cenejše in bolj ciljane variante trenutno ni. Jaz sem res, 85% kontaktov pridobila preko Fb oglasov.

Je pa res, da Fb oglasi ne delajo čudežev. So le orodje, ki ti lahko pomaga. Še vedno je ključno, da imaš dober produkt, dobro landing page, ki je usklajena s Fb oglasom (tako oblikovno, kot vsebinsko) in pa dobro oblikovan oglas. Tako s sliko kot s tekstom.

In ne pozabi. Vedno več prometa je na mobilnih napravah in na mobilcih so ekrani manjši, zato se vidi manj teksta. V prvih vrsticah zato poudari ključno, kajti že v njih moraš prepričati, da bralec klikne na gumb preberi več in nato na link za na landing page. Jaz sem imela toliko več prometa preko mobilnih naprav, da sem zadnje čase oglaševala samo na mobilnih napravah.

Pri meni se je ful lepo videlo, da sta oglas in landing page res lepo usklajena in da bralec s klikom na spletno stran dobi točno tisto, kar obljubljam v oglasu. Kajti strošek na link klik naj bi imela po nekaterih kazalcih relativno visok (to moram še nekje preveriti, ker se mi vseeno zdi malo čudno), ampak skoraj 50% link klikov se je tudi realiziralo v prenosu priročnika. Tako me je en pridobljeni kontakt stal cca. 0,5 eura kar se meni zdi zelo učinkovito.

Torej punce. V prihodnje ne bomo spreminjale oglasov (razen če mi kdo razkrije v čem je trik), naredila boš top lead magnet, proizvod ali karkoli boš oglaševala, oblikovala boš super pregleden oglas v katerem boš nagovarjala POTREBE, FRUSTRACIJE, ŽELJE IN TEGOBE svojih potencialnih strank (joj, ste me že site s temi potrebami, ane? 😉 Ja, ampak bom še težila z njimi, kar pripravite se na to. Ker so res tok pomembne.) in tvoja landing page bo super pregledna in oblikovno usklajena  z oglasom.  Velja?

Če potrebuješ kakršnokoli pomoč pri tem, od nastavitve ciljne publike do tekstov v oglasu me kontaktiraj. Sej veš, odgovor na eno vprašanje je brezplačen in z odgovori ne škrtarim. 😉 Predvsem se mi pa zdi, da sem zdej res že skor prijateljica s Fb oglasi. Ok no, vsaj zelo dobra znanka. 😉

V komentar pa, lepo prosim, naj se javijo vse profice Fb oglaševanja in naj nam razkrijejo trik izgube akcij na oglasu. Vse druge, ki profiji še postajate, pa napišite kaj je tvoj problem ali izziv pri Fb oglaševanju. Da vidimo, če se da rešit. In seveda, deli ta zapis s prijateljico, ki se podaja v vode Fb oglaševanja. Ziher ji pride prav. 🙂

Imej krasen dan in

LP A

 

[social_share show_share_icon="yes"]
Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.