Kako v tekstu učinkovito poveš, kaj delaš in s tem izpostaviš stranko. Ne sebe.

 

Jutri imam skype svetovanje. Gospa bi rada prenovila spletno stran na kateri bi rada jasno povedala, kaj dejansko dela in kako lahko pomaga svojim strankam (gre namreč v novo poslovno smer).

Ko nekdo želi prenovo spletne strani ali pa novo spletno stran, jaz že pred enournim skype pogovorom naredim komplet analizo. Ker brez tega ne gre. Jaz vam ne morem povedati tri stvari, petih pa ne, samo zato, ker je ena ura za to premalo. Zato je prenova spletne strani vključena v midi paket, v naprej pa pripravim tudi pisno analizo, ki ti jo pošljem in je potem skype pogovor samo še piljenje napisanega.

Ko sem se tokrat pripravljala na to, se mi je spet potrdilo, kako težko je jasno skomunicirati, kaj nekdo počne, oz. na katerem področju in kako točno ti lahko pomaga, predvsem če gre za področje osebne rasti. Marsikdo, ki se ukvarja z duhovnimi tehnikami težko konkretno in jasno opredeli, kako točno s tem pomaga svojim strankam.

In zato vedno znova poudarjam. Treba je nagovoriti konkretne probleme strank, ki jih ti rešuješ. Tudi če gre za duhovne tehnike.

Ljudem je vseeno, kaj ti počneš dokler v tem ne vidijo koristi zase. Tako pač je. In nihče ti ne bo zaupal svojega denarja, dokler ne bo prepričan, kaj bo za to dobil. Zato je treba nagovoriti konkreten problem, ki ga nekdo ima in jasno povedati, kako ga boš ti rešila. In pri tem je treba nagovarjati čim bolj fizične potrebe ljudi. Bolj ko si konkreten, bolj ko greš na fizični, telesni nivo, bolj si prepričljiv.

Za proizvode to ni tako težko opredeliti. Ampak tudi pri tem pazite.

Recimo primer. Klima naprava. Kaj rešuje klima naprava? Ohladi prostor. V redu. Ampak kaj imam jaz od tega, da je prostor ohlajen? V njem se prijetno počutim. Ok, naprej, še bolj konkretno. V ohlajenem prostoru ne bom živčna pred strankami, ker ne bom švicala in se vsako sekundo spraševala ali se mi vidi flek na hrbtu. Je to konkretno? Nagovori en zelooo konkreten problem, če si v prostoru, kjer ti je vroče? Ok, ti lahko daš to v malo bolj prefinjen jezik, ampak bistvo sem povedala. 😉

Oglas ali napis na spletni strani bi se tako lahko glasil: »Z našimi klima napravami, boste v prostoru sproščeni in se nikoli več ne boste spraševali ali se mi vidi flek na hrbtu od potu.« Oz. če gremo na stranke. » Z našimi klima napravami, se bodo vaše stranke v prostoru počutile prijetno in bodo osredotočene na to, kaj jim vi govorite. Ne bodo se namreč vsako sekundo spraševale, ali se jim vidi, kako se potijo.«  Na primer. 😉

A razumete, kaj želim poudariti?

Pri storitvah je to malo težje, sploh pri duhovnih storitvah, oz. storitvah za osebnostno rast. Zato je treba tudi tukaj iti malo globlje.

Recimo, da svojim strankam pomagaš, kako odkrijejo notranje saboterje v sebi, ki ji preprečujejo, da bi poslovno uspela.

Zdej je tko. Jaz vem, za kaj gre, ampak mnogi ljudje poslovnega uspeha še ne povezujejo z osebnostno rastjo. Zato je treba nagovoriti njihove trenutne, čisto konkretne probleme.

Primeri problemov:

  • Dela cele dneve, učinka pa ni.
  • Zmanjkuje mu denarja in vsak mesec komaj štuka z drugim.
  • Pred pomembnimi poslovnimi razgovori zamrzne.
  • Boji se javnega nastopanja …

To so njihovi konkretni problemi. Vzrok zanje pa je res mnogokrat  v njih, velikokrat pa se tega ne zavedajo, ker je zakopano globoko v podzavesti v njihovih prepričanjih. In zato nagovarjaj tiste težave, ki pa se jih zavedajo. Ki jih konkretno vidijo. Kako jih učinkovito reševati, boš pa že potem povedala. Ker če boš že takoj govorila o osebni rasti in notranjih zaviralcih bodo zbežali vsi tisti, ki se tega še ne zavedajo in bodo mislili, da je to »kr neki«. A veš kaj mislim?

Niso pa vedno samo notranji zaviralci vzrok za to, da nekdo ne uspe. Marsikomu pri tem, da poslovno ne uspe enostavno primanjkuje znanja ali pa ima zanič produkt. Če nima dovolj znanja iz svojega poslovnega področja ne bo kredibilen. Zanič ali povprečen produkt boš prodal le enkrat in nikoli več. To pa ni formula za uspeh.

Velikokrat pa je problem v tem, da nimajo znanja iz marketinga. Danes je pač tako, da se z odličnim marketingom lahko proda tudi povprečen produkt. In obratno žal ne velja. Brez dobrega marketinga boš težko prodajal odličen produkt. Ampak še vedno se marsikdo tega ne zaveda in v svoje marketinške aktivnosti ne vloži nič. Ne časa, predvsem pa ne denarja, ker ga za to pa res nima, a ne. Ja ok, vsak po svoje, rezultati so pa tudi temu primerni.

Zato vam jaz vse to pišem. Ker je tako zelo pomembno, kako delaš svoj marketing, kako komuniciraš o svojih produktih ali storitvah. Ker res ni dovolj, da imaš odličen produkt in boš samo zaradi tega uspela.

Torej.

Vedno in povsod, pri vsakem produktu ali storitvi nagovarjaj konkretne probleme svojih strank.

Evo, še en primer moje stranke v all inclusive programu.

Piše blog za mamice, kjer deli recepte in konkretne nasvete.

V predstavitvi lahko napišeš tako:

»Dobrodošla na mojem blogu! V njem bom govorila o mnogih konkretnih problemih, s katerimi se srečujemo mamice, s tabo pa bom tudi delila dobre recepte za pripravo hrane zate in tvojega otroka.«

Hmmm, ne. Že mnogokrat videno in slišano in preveč splošno.

Kaj pa takole?

» Draga mamica, dobrodošla na mojem blogu! Tukaj se boš počutila kot doma, saj boš zase našla rešitve za stvari, s katerimi se mamice vsakodnevno soočamo. Povedala ti bom, kako zamotiš otročka, da imaš pet minut zase in se lahko vsaj stuširaš.  Dala ti bom ideje za kosilo, da si ti s tem ne boš belila glave, ker si za to enostavno preutrujena. Povedala ti bom, kako sem rešila problem s krči in kako sem svojo punčko navadila, da je zelenjavo. In še mnogo, mnogo drugega.«

Opaziš razliko? 😉

Zdej pa hitro pejdi trenirat svoje tekste. Če rabiš pri tem pomoč, veš kje me najdeš.

V komentar pa napiši, kje imaš ti problem. Ne znaš opredeliti konkretnih problemov svojih potencialnih strank? Ne veš, kako bi jih ubesedila? Morda niti ne veš, kdo sploh so tvoje stranke in na koga se osredotočiti? In seveda, deli zapis s prijateljico, morda se tudi ona izgublja v neskončnem svetu potreb in težav njenih potencialnih strank. 🙂 

Imej krasen dan in

LP A

 

[social_share show_share_icon="yes"]
Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.