Se kdaj upreš pavšalnim ocenam in splošnim prepričanjem?

»Alenka. Izbrala si napačno ciljno publiko. Tvoja ciljna publika nima denarja«.

Hmmm. Nisem čist ziher, kdo mi je to rekel, ampak verjetno sem pozabila zato, ker je bila izjava že v tistem trenutku povsem v nasprotju z mano in ji zato nisem verjela.

Hecne stvari so to. Ta splošna prepričanja, ki jim ljudje verjamemo in jim sledimo.

Ok, res je, da sem že od nekdaj upornica in da resnično skoraj sovražim to, da bi bila nekomu podobna. Da bi nekomu brezglavo sledila, ga kopirala in delala vse kot on, brez svoje glave.

Ful, ful ne maram biti del črede. Še ena izmed ovc, ki samo sledijo. Zato tudi ful, ful ne maram množičnih dogodkov, množičnih druženj, familijarnih počitnic s celo družino in podobno. Naši dopusti so naši. Mi štirje, ki smo  na isti valovni dolžini, se imamo radi in smo drug z drugim sproščeni. In se ni treba nikomur prilagajati. Ampak ok, to je že druga zgodba. 😀

 

Moja ciljna publika ste že od začetka podjetnice začetnice, (ki šele začenjate svojo podjetniško pot) ali pa tiste, ki začenjate nekaj novega, morda lansirate nov produkt in ne veste, kje se tega lotiti.

Na moje delavnice v živo prihajate tudi izkušene podjetnice, ki potrebujete samo sveže znanje in ideje za svoje objave, ker ve nimate časa slediti najnovejšim trendom na področju socialnih omrežij, jaz pa to delam. In vam predam v zgoščeni obliki.

Poleg tega se rade mrežite in družite in ja, vidim, da se rade nasmejite. Da so vam moji dogodki tudi en dan za sprostitev, ne le učenje. Neskončno sem vesela tega. Ker hočem, da je tako. In ker hočem, da od mene odidete sproščene in z občutkom, da ste se imele ful luštno, hkrati pa ste naredile tudi ogromno koristnega za svoje posel.

Če se najdeš tukaj, pridi na mojo zadnjo letos delavnico »Kako učinkovito objavljati na Facebooku«, že v četrtek 30. avgusta. Luštno bo, kot vedno. 😊

Moja ciljna publika so (ste) v prvi vrsti tiste, ki se pripravljate na samostojno podjetniško pot, ali pa o njej šele razmišljate. Ki bi rade naredile nekaj svojega. Morda samo napisale in izdale knjigo.

In ne vem zakaj je neka taka splošna fama, da so tisti, ki se pripravljajo na samostojno pot brez denarja.

Ali pa da so vsi sp- evci brez denarja, sploh pa tisti, ki začenjajo. No ja. Ne bom rekla, da to ne drži povsem. So tudi taki primeri, res je. Velikokrat gre v tem primeru za ljudi, ki bi radi nekaj delali bolj za hobi. Ki jim ni nujno preživetje od posla in jim je skoraj vseeno, koliko zaslužijo. Tako ne bodo ne investirali, ne zaslužili, kar je seveda popolnoma OK! Zakaj ne bi nekdo nečesa delal za hobi, če mu je fajn in mu s tem ni treba zaslužiti?

Ampak ti niso moja cilja publika. Moja cilja publika ste ženske podjetnice, ki veste kaj hočete, samo ne veste še čisto točno, kako bi do tega prišle. In tukaj vskočim jaz, da vam pokažem pot.

Moja cilja publika ste tiste, ki veste in se zavedate, da brez nič ni nič. In da boš z nič začetnega kapitala zelo težko kaj začela.

Ker so stroški že takoj na začetku. Prihodki pa lahko začnejo prihajati tudi šele čez leto ali dve. Sploh če gre za izobraževalne produkte, kot je moj, ko te morajo ljudje šele spoznati, da ti zaupajo, da res veš, kaj delaš.

Tako da je ocena, da so vse podjetnice začetnice brez denarja, resnično precej pavšalna. Tiste podjetnice začetnice, ki se grejo zares vedo, da morajo imeti začetni kapital + nekaj zaloge vsaj za prvo leto delovanja, če slučajno še ne bo prihodkov. Jaz vam tukaj ne nameravam saditi rožic, ker to nisem jaz. Vsaka stvar rabi čas, da se prime, in če ti gre ob tem za preživetje, in boš živela iz rok v usta, potem se raje še ne loti ničesar.

Ostani v svoji redni službi, naredi si nekaj finančne zaloge in se šele nato vrzi v vodo. Morda pride denar tudi iz kakšnega drugega vira, ne pozabimo na to! Ni denar samo tisto, kar zaslužiš. Morda je to plača tvojega moža, ki vas bo nekaj časa držala nad vodo. Morda dobiš darilo. Morda imaš starše, ki ti bodo na začetku pomagali. Morda boš šla po kredit na banko (previdno in razumno pri tem, seveda).

Morda pa zadaneš na lotu! 😊 Zakaj ne? Moj ati je 3x zadel 6+ (se mi zdi). Nikar ne pozabi na moč manifestacije in namere. Nikoli ne veš, iz katerega vira lahko pride denar za nekaj, kar si močno želiš.

In take podjetnice, ki se vsega tega zavedajo, so moja ciljna publika in take imajo denar, ker ga morajo imeti. Druga stvar pa je, v kaj bodo investirale in če se bodo odločile, da bodo prišle po znanje k meni. To je pa moj problem in stvar mojega marketinga. Razumeš? 😉

Torej, če ti bo kdaj kdo rekel, da nima denarja, da bi ti plačal za nekaj, to samo pomeni, da ti ne zaupa dovolj (če gre recimo za malo večji znesek, kot je na primer moj individualni skype intenziv 1/1 ali mentorski program).

Če pa ti ne želi plačati niti 31 eur za spletni tečaj, v katerem dobi 7 ur znanja, potem je pa res malo vprašljivo, kako bo ta oseba zvozila na samostojni poti. In ja, res je, da je tudi takih veliko. Ki se ne zavedajo, v kaj se spuščajo in da enostavno ne morejo dobiti vsega zastonj, na drugi strani pa za svoje storitve in produkte računati.

Ne gre to tako, ker ni ravnovesja. In v univerzumu je vedno ravnovesje, ker bi šel če ne svet v maloro.

A ti nekaj povem? Jaz sem čisto za vsak prestop, za vsak napredek na moji samostojni poti najprej investirala. In ne, še sedaj se mi te investicije v finančnem smislu niso pokrile. Če bi delala bilanco, bi bila še sedaj v minusu 😀 Ampak to so naložbe za daljši čas, ki se ne morejo pokriti v letu ali dveh. Važen je trend. Važno je, da te pomaknejo korak naprej.

Važno je, da ti dajo novo znanje, ki ga potem ti lahko deliš naprej.

Ko pride kakšen strahec, ali pa negotovost, ali bom prišla kdaj do tiste točke, ki si jo želim in je moj cilj, ob tem, da ne delam cele dneve si mislim. Ma veš kaj, če si pomagala eni osebi, ali s svojim znanjem ali z motivacijo, potem je bilo vredno. Če si s svojimi dogodki v živo, (ki jih sploh nisem nameravala izvajati) vsaj eni osebi polepšala dan in jo »prisilila«, da si je končno našla varstvo za otroka in si vzela čas zase, potem je bilo vredno.

In če sem eni osebi pomagala in jo spodbudila, da je začela pisati, potem je bilo vredno.

Še ena taka malce pavšalna ocena je po mojem mnenju tudi ta, da so na Facebooku osebe, ki nimajo denarja, oziroma potencialne stranke, ki nimajo denarja. In da če se hočeš iti resen in velik biznis moraš biti na LinkedInu.

Hmmm. Nisem na LinkedInu. Pa tudi na Twiterju ne. Prvič zato, ker se nimam časa z vsemi socialnimi omrežji enakovredno ukvarjati, in drugič, ker tudi v to ne verjamem.

Na Facebooku je 2,6 mrd ljudi. Na Facebooku so kočni kupci, fizične osebe. Ljudje. Tiste z in tiste brez denarja, to sploh nima veze! In če so tvoja ciljna publika fizične osebe, potem enostavno MORAŠ biti na Facebooku. Seveda si lahko tudi na LinkedInu, in seveda ga lahko uporabljaš, ampak prosim, ne zaradi tega, ker so tam samo ljudje z denarjem.

Kakor vem, je LinkedIn res bolj poslovna platforma, in če so tvoja cilja skupina podjetja, je že fajn, da si tam. Morda se bom tudi jaz iz firbca celo vpisala gor. Ampak ob tem prosim ne zanemari Facebooka. Raje uporabljaj eno socialno omrežje na ornk, preuči ga v potankost in se mu posveti in mislim, da je Facebook tukaj skoraj nujen za vsakogar.

Jaz sem se mu res posvetila, ker saj pravim, sem prisotna samo na Facebooku in Instagramu (itak sta povezana, ker je lastnik isti – Facebook).

In vse novosti in trende redno spremljam in jim bom z vami delila. Dala vam bom tudi ogromno konkretnih primerov objav (mojih in tujih), 13 tipov objav, načrtovalnik objav in še bonus modul (top zadeva), video vodič po Facebook strani, da boste vedele kaj kje klikniti. Kako se načrtuje objavo. Kje vidiš, ali je bila objava uspešna. Tega videa drugače sploh ne moreš dobiti.

Pa še možnost individualnega enournega svetovanja sem dodala. Samo za udeleženke moje delavnice, ker drugače enournih svetovanj ne delam.

Torej. Tudi če si že bila na moji delavnici si upam trditi, da ti tudi na tej ne bi bilo dolgčas. Ker je toliko novega. Pa več časa bomo imele, ker bo celodnevna in vam bom poskušala povedati še čim več novosti o Instagramu, ker je le ta v totalnem porastu. Ravno letos konec julija so dosegli prvo milijardo uporabnikov.

A prideš? Prijave zaprem 24. avgusta in tudi tokrat je število mest omejeno.

In ti? Imaš definirano svojo ciljno publiko? Veš komu želiš prodajati? In ali verjameš splošnim trendom, jim slediš, ali greš vseeno včasih po svoje? Deli z nami v komentar. In seveda, deli zapis s prijateljico. Morda jo potolaži v tem, da je čisto ok, če gre kdaj po svoje. 😉

 

Imej krasen dan in

lPA

0 komentarjev

Napiši komentar