5 napak, ki ubijajo tvojo prodajo preko email marketinga

 

  • Email marketing obstaja že 40 let.
  • Termin spam se uporablja že 20 let.
  • Že 10 let nazaj so govorili, da je email marketing mrtev. Danes pa obstajajo podjetja, ki se ukvarjajo samo s tem. Torej je njihov edini posel to, da vsak dan pošljejo en zelo koristen informativen email svoji skupnosti. S tem pa ustvarijo tudi preko 7 mio. letnega prometa. Samo s pošiljanjem emailov! Bi imela tak letni zaslužek? 😉

 

Torej res misliš, da je email marketing mrtev in brez veze? Je, če ga ne delaš tako, kot je treba. Tako je res le zelo zamudna potrata časa, ki ničemur ne koristi.

Ampak če ga znaš uporabljati, je pa sploh za male podjetnice, ki smo same za vse, eno najbolj učinkovitih in najcenejših prodajnih orodij. Zato ker lahko vse narediš sama. In zato, ker so za njegovo izvajanje na voljo zelo dobra brezplačna ali zelo poceni orodja.

 

V nadaljevanju ti bom razkrila 5 najpogostejših napak, ki jih delamo pri email marketingu in ki ubijajo tvojo prodajo preko njega.

 

1. Nekonsistentnost.

To je po mojem mnenju ena najbolj pogostih napak pri izvajanju email marketinga. Ker ti zmanjka časa. Ker nimaš navdiha. Ker …

Nujno je, da emaile pošiljamo redno. Če rečeš, da bo en email na teden, potem naj bo en email na teden. In zelo te razumem, da ti včasih ne znese, ker tudi meni ne vedno. Se posipam s pepeplom. Ampak to je res nujno.

Zato ker s tem ne samo prodajaš, ampak tudi gradiš zaupanje in povezanost s svojo skupnostjo (sploh pri prodaji višjecenovnih produktov). Če tvoja skupnost redno dobiva od tebe emaile, jo s tem vedno znova spomniš nase, da si tukaj, če te potrebujejo. Pomagaš jim z nasveti, ali pa morda le polepšaš dan s kakšno mislijo. In tako se bodo nate spomnili tudi takrat, ko bodo želele od tebe kaj kupiti.

Če emailov ne pošiljaš redno, bodo nate slej ko prej pozabile. In potem jim tudi ne boš mogla ničesar prodati.

 

2. Emaile pošiljaš le takrat, ko nekaj prodajaš.

Ok, tukaj je razlika med tem, ali imaš spletno trgovino z veliko produkti, ali pa imaš neko svetovalno dejavnost s samo nekaj produkti. Je tudi razlika, ali prodajaš nizkocenovne ali visokocenovne produkte.

Če imaš spletno trgovino s celo množico nizkocenovnih produktov, potem  lahko, oziroma je skoraj nujno, da pošiljaš več emailov na teden. Ob tem opozarjam na segmentacijo kupcev, ki je naslednja najpogostejša napaka (zato o njej več kasneje).

Pri nizkocenovnih produktih je nakupna odločitev krajša in bolj spontana, ker je tveganje manjše. Kar pomisli, kako ti kupuješ. Sigurno se boš lažje odločila za nakup nekega olja (na primer) za 8 eurov, kot pa za nakup osebnega svetovanja za 750 eur.

Pri nakupu olja ti ne bo tako zelo pomembno, koliko poznaš in zaupaš prodajalcu, sploh če imaš možnost vračila produkta, (kar pri prodaji preko spleta mora biti opcija).

Zato ti pridejo prav različna obvestila o najnovejših produktih, posebnih akcijah in cenah, ki so trenutno na voljo in ne boš porabila 3 dni, da prej raziščeš vse ponudnike enakega ali podobnega olja na trgu.

Ampak tudi če prodajaš nizkocenovne produkte ne pošiljaj samo ponudb. Dodaj vrednost! Ponudi brezplačen nasvet, recept, morda iskrico humorja … Nekaj, kar ni za kupiti, ima pa vrednost za tvojo stranko.

Druga zgodba so višjecenovni produkti, kjer je email marketing v večji meri namenjen gradnji zaupanja. Da te tvoje potencialne stranke spoznajo (tebe in tvoj biznis), da jim pomagaš, pokažeš, kaj znaš in morda kasneje od tebe kupijo tudi višjecenovne produkte. V takih primerih se mi zasuvanje z emaili ne zdi smiselno in po mojem mnenju en email na teden popolnoma zadostuje.

Ne zasuvaj pa svojih ljudi na email listi samo takrat, ko si v lansiranju nekega visokocenovnega programa. Ne prej, ne kasneje ni od tebe ne duha, ne sluha. Potem pa, ko imaš nekaj za prodati in to še za lep denar, pa ljudi naenkrat zasuvaš z emaili vsak dan.

Se tebi se ni zdelo »za malo«, če bi nekdo tako delal?

Ne delaj drugim nečesa, kar ne želiš, da se zgodi tebi. Vse povedano. 😉

Tole zasuvanje z emaili v času lansiranja je ena posebna zgodba email marketinga, ki jo bom povedala na moji prvi delavnici v živo na to temo!

Jaaa, pripravljam NOVO DELAVNICO »Kako uspešno prodajati z email marketingom«, ki bo prvič (in zadnjič letos) v četrtek, 29.11. 2018 v Ljubljani.

Čisto vse podrobnosti programa, kot tudi posebne bonuse in darila najdeš TUKAJ.

Samo še namig. Pohiti s prijavo, ker je na voljo samo še nekaj mest. In ta delavnica se bo izvedla le 1x letos, naslednje leto pa res ne vem kdaj. Prav kmalu sigurno ne. 

In veš kaj še … Na delavnici ti bom dala konkretne namige, kako lahko izkoristiš predbožični čas, ki je za prodajo preko email marketinga prava zlata jama. 🙂 👉  Pridi. 

 

3. Ljudi (strank) na svoji email listi ne segmentiraš.

A veš, kaj je to segmentacija? Segmentacija je (po domače) razvrščanje nečesa v skupine po skupnih značilnostih.

Tako bi ti morala svoje stranke na email listi najprej razdeliti med obstoječe stranke, ki so že nekaj kupile od tebe in na potencialne stranke, ki še niso ničesar kupile od tebe. Potem seveda lahko razvrstiš stranke v skupine po tem, kaj so kupile.

Predvsem pa je nujno, da jih razvrščaš v skupine po tem, kaj jih zanima. Sploh če imaš spletno trgovino.

Da se ne bo zgodilo, da boš ponujala najnovejšo račjo pašteto vegetarijancu. Me razumeš? To je ful pomembno, ker če pošiljaš ljudem stvari, ki jih ne zanimajo, potem je velika verjetnost, da bodo slej ko prej odšli.

Sistemi za pošiljanje emailov omogočajo zelo enostavno segmentacijo ljudi na email listi. Tudi MailerLite  sitem, ki ga uporabljam jaz, in je res enostaven. Segmentacija je omogočena tudi v brezplačni verziji. Kako se ga uporablja, ti bom pokazala na delavnici v živo.

Torej. Razvrščanje ljudi v skupine po tem, kaj jih zanima, oziroma kaj kupujejo je nujno! Še posebej, če prodajate veliko različnih produktov.

 

Še več napak email marketinga, ki ubijajo tvojo prodajo, pa izveš novem BREZPLAČNEM e-vodiču s konkretnimi primeri “7 napak email marketinga, ki ubijajo tvojo prodajo”,  ki si ga hitro prenesi >>> TUKAJ. 

 

Povej mi. Že izvajaš email marketing ali si še čisto na začetku? Je bil ta zapis zate koristen? Če je bil, ga deli s prijateljico podjetnico. Sigurno ji pride prav.

 

Imej krasen dan in

 

LP, A

0 komentarjev

Napiši komentar