Skrivnost avtomatizacije e-mail marketinga

 

Danes bom z vami delila, kako je možno, da sem bila jaz 7.699 km stran od Ljubljane in računalnika, pa so bili vseeno objavljeni moji blogi, ve pa se prejele  moje tedenske e-maile.

Ok, lahko bi vse to naredila tudi preko telefona, ampak mi res ni padlo na kraj pameti. Jaz sem šla na odklop, ker le tako si lahko napolniš baterije in greš spočit nato novim zmagam naproti.

Dandanes se da že skoraj vse avtomatizirati. In kot ste verjetno že posumile, sem vse to pripravila v zadnjih dneh pred odhodom. Torej napisala sem dva četrtkova bloga (ok, torkovega sem tokrat spustila, ker mi res ni zneslo pisat 6 blogov  v naprej) in ju vnesla na mojo WordPress spletno stran. Edini trik je v tem, da sem v zavihku za objavo določila točen datum, kdaj naj se blog objavi. In tako lahko narediš za katerikoli dan. Enostavno ne? 😉

Potem sem napisala e-mail in ga zopet, vnesla v sistem MailerLite, ki ga jaz uporabljam za e-mail marketing, nastavila čas za objavo na kasneje, na točen datum in uro. In to je to! Edina stvar, ki je nisem mogla narediti je objaviti direkten link na zadnji blog, ker tega ne morem narediti, dokler blog ni objavljen. Tako sem dala link samo na https://amarketing.si/blog/ vstopno blog stran, za zadnji blog ste morale pa pač klikniti gumb preberi več.

Verjetno ni treba posebej poudarjati, da se enako lahko stori s Facebook objavami (ampak samo na poslovnih straneh-pagih, ne na osebnih profilih. Napišeš objavo in nastaviš objavo na dan in uro, ki jo želiš. Tudi tako sem pripravila nekaj objav za čas, ko me ne bo, da me ne boste preveč pogrešale in pozabile, a ne. 😉 In seveda Facebook oglasi, ki jih je sicer treba plačati, ampak so odličen pomočnik pri tem, da se vaše objave pojavljajo v novicah vaših strank na Fb. Facebook oglasi so odlična pomoč, ko nimaš časa pisat objav. 😀 Ja, je plačljivo, ampak brez tega, da boš vložila določen denar v zagon svojega posla ne bo šlo. To ti direktno povem. Ker tako ne boš šla iz okvira svoje obstoječe skupnosti na Facebooku in se boš premikala naprej zelo počasi. Meni pa je čas dragocen. To ti zopet govorim iz lastne pretekle izkušnje, ko sem prodajala svoje knjige. Ne govorim na pamet.

V e-mail marketingu lahko torej v naprej avtomatiziraš in nastaviš kar precej stvari. Avtomatski mail z zahvalo in linkom, ko nekdo prenese e-priročnik. Avtomatske e-maile za po nekaj dneh, v katerih te, ki so e-priročnik prenesli pobaraš, kako jim kaj gre. Ali pa če ga niso še prenesli spodbudiš, naj to vendarle storijo. Kakršenkoli mail lahko nastaviš. Te avtomatske nastavitve in sekvence e-mailov taki malo bolj izkušeni majstri, ki delajo veliko launche svojih visokocenovnih produktov in imajo bazo več 100.000 ljudi, na veliko uporabljajo. No, potem so seveda za to na voljo bolj sofisticirani, predvsem pa dražji sistemi. Ampak za potrebe tedenskega e-mail marketinga, so enostavni, brezplačni sistemi, kot sta MailerLite ali MailChimp popolnoma dovolj.

Vem, da se mnoge izmed vas bojite tehnične zahtevnosti spletnega marketinga. Ampak verjemite mi, z vami nikoli ne delim nečesa, kar nisem sama preizkusila. In verjemite mi, da sem tudi sama totalen antitehnični tip, ko mi je še zamenjava žarnice ena velika muka. Jaz vedno pravim, da je najboljša stvar pri tem, da imaš moža to, da on poskrbi za te tehnične zadeve. Resno mislim. Jaz nimam možganov za to. Za to, da si tehničar, moraš imeti analitičen um, moj je pa kreativen. In to dvoje ne gre skupaj.

Torej, če jaz zmorem tole izvajat in če jaz rečem, da je enostavno, pol je res enostavno! 😉 Dejte probat, ne se bat vsega v naprej, če rabite pomoč, mi pa pišite na alenka@amarketing.si. Še vsaki sem pomagala.

In še eno stvar bi poudarila tukaj. Avtomatizacija spletnega marketinga ti omogoča eno stvar, ki je meni izredno pomembna v življenju. In to je svobodo. Ne postani sužnja svojega dela, ko greš na svoje. Ni fora v tem. Fora je v tem, da živiš bolje kot prej, ne slabše. In če si sama za vse, ti taka avtomatizacija omogoča, da lahko odklopiš in greš mirne vesti na dopust.  Jaz resno mislim, da je treba čim bolj odklopit možgane in mislit in počet druge stvari saj tako narediš prostor za novo. Vsaj za nek minimalen čas, če res ne gre drugače.

Zdej pa ajde, gremo, takoj pejdi preiskusit kako se nastavi objavo za blog v naprej. In preveri pri svojem ponudniku e-mail marketinga, kje lahko nastaviš pošiljanje e-maila na kasnejši čas.

V komentar pa napiši, kakšne so tvoje izkušnje s temi avtomatiziranimi možnostmi in ali si jo že kdaj uporabila? Je tudi tebe strah tehničnih zadev pri spletnem marketingu? In seveda, deli zapis s prijateljico, če meniš, da ji lahko pride prav.

Imej krasen dan in

LP A

 

Ni komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.