Se kdaj upreš pavšalnim ocenam in splošnim prepričanjem?

Se kdaj upreš pavšalnim ocenam in splošnim prepričanjem?

»Alenka. Izbrala si napačno ciljno publiko. Tvoja ciljna publika nima denarja«. Hmmm. Nisem čist ziher, kdo mi je to rekel, ampak verjetno sem pozabila zato, ker je bila izjava že v tistem trenutku povsem v nasprotju z mano in ji zato nisem verjela. Hecne stvari so to. Ta splošna prepričanja, ki jim ljudje verjamemo in jim sledimo. Ok, res je, da sem že od nekdaj upornica in da resnično skoraj sovražim to, da bi bila…

Ali pustiš, da ti stranke ne plačujejo?

Ali pustiš, da ti stranke ne plačujejo?

Sicer ne vem zakaj, ampak še vedno me vsakič znova začudi, ko mi kdo pove, da mu stranka ni plačala. Da je prav čakala, kdaj bo lahko izkoristila priložnost in ušla brez plačila. Ali pa se ni držala dogovora, je naročila blago in ga potem ni dvignila na pošti. Je kupila nek tečaj, pa potem predračun nikoli ni bil plačan. Ok, to zadnje še ni tako strašno, ker tisti, ki spletni tečaj prodaja z naročilom…

Kako prodati visokocenovne produkte

Kako prodati visokocenovne produkte

V mojem prejšnjem blogu, (ki je bil že en mesec nazaj ☹, vem, posipam se s pepelom), sem govorila o tem, kako prodamo nizkocenovne produkte. In da je to mnogokrat težje kot prodati visokocenovne produkte. No, morda ni težje prodati, težje je zaslužiti od tega. Ker rabiš ogromno število kupcev, ki jih na začetku svoje poslovne poti nimaš. Jaz vse, kar vam govorim, razlagam z vidika podjetnice začetnice ali pa tistih, ki uvajate nek nov…

Kako prodati nizkocenovne produkte/storitve

Kako prodati nizkocenovne produkte/storitve

Ma 100% sem, da si ob tem naslovu malce pomežiknila in se vprašala, ali vidiš prav. Se je zmotila? Je narobe napisala? Je mislila visokocenovne produkte,  ne nizkocenovne? 😉 O ne, ne, draga moja. Čisto nič se nisem zmotila. Ker, ne boš verjela, mnogokrat je zaslužiti od prodaje nizkocenovnih produktov izjemno težko. To sem že mnogokrat slišala, ampak dokler nisem izkusila na lastni koži, nisem verjela. In jaz z vami delim samo tisto, kar sem…

Zakaj velike sanje niso vedno nujne

Zakaj velike sanje niso vedno nujne

Ta reč me je dolgo časa morila. Kajti vsi pravijo, da mora vsak sanjati velike sanje. Take, ob katerih ga postane strah, ker so, če ne, premajhne. In če ne sanjaš velikih sanj, in če si ne želiš spreminjati sveta na bolje,  potem nisi pravi podjetnik. Te nekako ni za jemati resno. Ok. Razumem. Ampak. Mater. Meni ni do velikih sanj in mi tudi nikoli ni bilo. In poznam še ogromno ljudi, ki mislijo in…

Trije triki za večjo učinkovitost vaših Facebook objav

Trije triki za večjo učinkovitost vaših Facebook objav

Dajmo najprej povedati eno stvar. Facebook je robot. Mašina. In ta mašina deluje na podlagi podatkov. Zelo ima rad veliko količino podatkov, ki jih lahko obdeluje, in vam s tem daje najboljše rezultate. Ja, ok, zadnje čase smo videli, da Facebookove podatke obdeluje tudi kdo drug (nelegalno) in s tem ali mastno zasluži, ali pa celo vpliva na rezultat volitev. Kakorkoli, na to mi nimamo vpliva, imamo pa vpliv na to, kaj in koliko osebnih…

Preveč učenja lahko ubije tvoj posel.

Preveč učenja lahko ubije tvoj posel.

» Ni ti treba vsega znati. Ni ti treba vsega vedeti. Nikomur se ti ni treba dokazovati. Ti sama veš, koliko si vredna«. To mi je rekla ena krasna gospa, leta 2015. Seveda me ni poznala in seveda me sploh ni videla v živo. V resnici ni vedela niti tega, ali sem moški ali ženska. Samo čutila je energijo. In ta gospa mi je tudi rekla, da imam energijo, ki zna prepričati in motivirati, in…

Kaj »apokaliptičnega« se je torej dejansko zgodilo na facebooku po 11. januarju 2018

Kaj »apokaliptičnega« se je torej dejansko zgodilo na facebooku po 11. januarju 2018

Kaj se je torej res zgodilo po apokaliptični napovedi o spremembi facebook algoritma, ki bo porušila vse obstoječe biznise oz. facebook strani. Precej opazujem, kaj se dogaja okoli (sploh pri tujih mojstrih facebooka) in opažam naslednje. Ja, spremembe so se zgodile, definitivno, že če sama pogledaš, kaj vidiš v svojem newsfeedu lahko opaziš, da se dejansko več prikazujejo objave prijateljev in skupin. Jaz, na primer, sem začela opažati poste prijateljev, ki jih nisem videla že…

Še en »udarec« za vse, ki se tržimo s spletnim marketingom (GDPR)

Še en »udarec« za vse, ki se tržimo s spletnim marketingom (GDPR)

Verjetno vas je veliko že slišalo za ta novi bav bav, ki sicer sploh ni nov, je pa res, da začne veljati letos, 25. maja. In verjetno vas je že veliko bralo na to temo, ampak jaz bom o tem napisala laično, tako kot jaz razumem zadeve, in da jih boste razumele tudi ve, ki imate svoje spletne strani, trgovine, izvajate email marketing, niste pa tehničarji. ? Ker, sej veste, da so tehnične zadeve meni…

Ali je to smrt organskega dosega na Facebooku?

Ali je to smrt organskega dosega na Facebooku?

Ne, ne, ni vse tako črno, bi rekel moj pokojni ati. ? Če sem čisto iskrena, se meni sploh ne zdi črno, ampak kvečjemu korak naprej v smer, ko bo manj spamanja in manj bolj ali manj brezveznih objav in igric, ki ti zasuvajo newsfeed na Facebooku. Če sploh bo. In zato, ker ne maram panike in delanja  iz muhe slona, in zato, ker verjamem, da tisto, v kar vlagaš pozornost raste, je to moj…

0