Trije triki za večjo učinkovitost vaših Facebook objav

Dajmo najprej povedati eno stvar.

Facebook je robot. Mašina. In ta mašina deluje na podlagi podatkov. Zelo ima rad veliko količino podatkov, ki jih lahko obdeluje, in vam s tem daje najboljše rezultate.

Ja, ok, zadnje čase smo videli, da Facebookove podatke obdeluje tudi kdo drug (nelegalno) in s tem ali mastno zasluži, ali pa celo vpliva na rezultat volitev.

Kakorkoli, na to mi nimamo vpliva, imamo pa vpliv na to, kaj in koliko osebnih zadev delimo s  Facebookom. In vedi, da si le ta zapomni vsak tvoj ogled in vsak klik. Hujši je kot Big Brother, ti povem. ?

Facebookov algoritem se neprestano spreminja in o tem sem že veliko pisala. Če bi ga ljudje uporabljali etično, potem tudi teh sprememb ne bi bilo toliko. Je pa skoraj utopično to pričakovati pri 2,5 mrd uporabnikov. Itak da bodo zlorabe, in lažni profili in lažne novice in … US marinci, ki mi pošiljajo prošnje za prijateljstvo ?  (srčno upam, da veste, da so to lažni profili verjetno kakšnih prebivalcev tretjih držav, zato nikar ne potrjujte teh prošenj).

Torej na to, koliko tvojim sledilcem bo prikazana objava ne moreš v celoti sama vplivati, nekaj pa. In sicer tako, da poznaš in veš, kaj je Facebook algoritmu všeč.

 

In to so predvsem te tri stvari.

  1. Daljše objave. To bom ponovila še milijonkrat, dokler ne začnete to tudi delati. Niso pokazatelj uspešne objave zgolj všečki in drugi imotikoni pod objavo (in ja, Facebook ima baje raje srčke in podobne imotikone, ki jih klikaš pod objavo).

Ne vem, jaz tega dejstva nisem preverila v praksi in moram rečt, da mi je še vedno precej smešno dajati sama sebi srčke (ta zardevajoči smajli). In glede na to, da nimam prav nobenih dokazov za to, da stvar res bistveno poveča odzivnost, si srčkov zaenkrat ne bom dajala. Lahko mi jih daš pa ti, a prav? ?

Torej. Tudi če tvoja objava ni imela veliko všečkov, je bila morda kljub temu zelo brana, samo ljudje niso želeli komentirati. Pač niso bili pri volji. In to, koliko je bila zanimiva objava ti pokaže klik na link pod objavo (glej prvo sliko spodaj, modra številka v rdečem kvadratu). Ja, modre številke ali črke so velikokrat linki, ne pozabite tega!


Ko kliknete na to številko se odpre taka tabelica “Performance for your post”, ki vam pokaže, koliko ljudi se je dejansko odzvalo na objavo (slika 2 zgoraj). V tem mojem primeru jih je bilo vsega skupaj 93 in ne zgolj 20 tistih, ki so objavo všečkali. In to so tudi kliki na link »see more« (glej prvo sliko zgoraj, rumena puščica), ki so potem zavedeni kot “other clicks” (glej v rdečem kvadratu na drugi sliki). 

Ko nekdo klikne na gumb »see more« da s tem tudi jasen signal Facebooku, da ga objava zanima. In tako jo bo le ta prikazoval bolj množično.

Tako da od sedaj naprej pišemo daljše objave. Povemo zgodbo. Razložimo kakšno stvar. Se izpovemo, da imamo slab dan. Ali pa zgolj delimo nekaj mnenj, ker s tem pokažemo svojim sledilcem tudi to, kdo smo. Da smo jim lahko všeč, ali pa ne. To je zelo pomembno. Ker se boš samo tako razlikovala od množice tistih, ki delajo podobne stvari kot ti.

  1. Video in Fb live. Facebook je že prej zelo preferiral ti dve obliki objav, sedaj pa še bolj. Sploh Fb live, ker naj bi spodbujal smiselno komunikacijo. No ja.

Kaj naj ti rečem? Ja, iz lastnih izkušenj povem, da imata video in Fb live večji doseg kot pisane objave s sliko. In ja, iz lastnih izkušenj ti povem, da je tudi meni Fb live zoprn, ker imam z njim čist preveč dela. Mislim. Naštimat si moram tale moj delovni kotiček in strateško postavit rožo, da se vidi samo cvet. Ker je, če ne, vse preveč pusto.

Potem moram imeti vsaj približno ok frizuro, kar je pri meni kar težka naloga. Dobro, lahko bi bila v trenirki, (ker doma pač delam v trenirki), samo se mi nekako zdi, da to ne gre. In potem tuhtam, kaj naj oblečem.

In seveda se moram v naprej malo pripraviti, kaj bom povedala, da je Fb live vsaj približno tekoč, in da ni preveč teh mojih »aneda« noter.

Kar veliko dela, se ti ne zdi? Ampak kljub temu te spodbujam k uporabi Fb liva, ker ga ima Facebook res rad. Pa luštne stvari lahko tako počneš.

 Lahko pokažeš, kako šivaš, če šivaš.

 Lahko pokažeš, kako se naličiš, če ličiš.

Lahko poveš kakšen pameten nasvet (tako kot jaz). ?

Lahko pokažeš delček meditacije, ki jo izvajaš …

Res je veliko možnosti. In ko imaš prakso s tem verjamem, da vse to narediš mimogrede.

 

  1. Načrtuj svoje objave

Ena stvar pri tem je, da piši, ko imaš inspiracijo. Ko si v elementu, ali pa tako, mimogrede, ko dobiš idejo (joj, kolikokrat jaz šibam vsaj na telefon, da napišem, kar mi je kapnilo. Ali pa shranim, kot osnutek, za kdaj kasneje).

Druga stvar, da objave lahko pišeš en dan v tednu, ki si ga v naprej za to določiš in rezerviraš in jih potem z možnostjo načrtuj objave (schedule) nastaviš, kdaj naj se pokažejo. Super uporabna stvar.

In tretja. Poglej, kdaj so tvoji sledilci na Facebooku. To pogledaš v insights-posts  (verjetno je po slovensko vpogledi) in poglej, kdaj so gor. Glej sliko.

Pri meni jih je bilo, glede na te podatke, največ ob 8. uri zjutraj in ob 20h in 21h zvečer. Ko se relaksirate, aneda. ? Skoraj si upam trditi, da so te večerne ure pri vseh precej aktualne in potem lahko nastane gužva, če vsi objavljamo isti čas. Zato morda enkrat stestiraj in objavi kakšno drugo uro. Pa boš videla odziv.

Jaz sem že nekajkrat objavila kaj zvečer, (čeprav načeloma zvečer ne objavljam) in je bil res lep odziv. Sploh če gre za kakšno bolj sproščeno objavo. Zvečer vas ne maram moriti s kakšnimi »težkimi« nasveti.

Torej, poglej, kdaj so tvoji sledilci na Facebooku, in jih ujemi takrat.

Seveda v vpogledih dobiš še marsikateri zelo koristen podatek za tvoje delovanje na Facebooku, kakor je še ogromno trikov, kako lahko res učinkovito objavljaš in pišeš na Facebooku.

 

Vse to znanje bom ZADNJIČ! združila na moji delavnici v živo, ki je bila prejšnič popolnoma razprodana v nekaj dneh. ? Zakaj bo zadnjič v taki obliki? Ker imam v načrtu precej novosti, ampak o tem kaj več drugič.

Delavnico sem tokrat res obogatila, ogromno bo konkretnih primerov, tudi prav zate, saj bom vse vaše Facebook page predhodno pogledala, da vam lahko konkretno svetujemo. To je še najboljši približek svetovanja 1/1, samo da bi za 4 ure le tega plačala 4x več. ?

Dobile boste tudi mušter, predlogo za načrtovanje svojih Facebook objav, eno mojo knjigo za darilo ?, kakor tudi udeležbo v moji zaprti Facebook skupini, kjer potem dodatno svetujem. Da po delavnici ne ostaneš sama.

In pa še bonus presenečenje imam zate, ki ti bo res prišlo prav in s katerim boš dobila vsa potrebna orodja za tvoj uspeh na Facebooku.

Zato izkoristi priložnost in pridi 9. maja, od 16-20 ure na mojo delavnico.

Zato, da se vam bom res lahko posvetila, sem število omejila na 11 in ga res ne morem povečevati. 3 mesta so že zasedena, zato pohiti s prijavo TUKAJ ? https://bit.ly/2E8CFoS

In izkoristi še poseben popust za mojo email listo, ki sem ti ga poslala.

Prijave zapiram 25. aprila, saj so potem prazniki, in vem, da boste z glavo povsod drugje, kot na moji delavnici, kar je tudi popolnoma pravilno. ?

 

Tako. Upam, da si dobila kaj konkretnih namigov za tvoje objave na Facebooku, zato mi prosim povej, kaj ti je najbolj koristilo? Se je morda zgodil kakšen AHA moment? In seveda. Deli zapis s prijateljico in omogoči kakšen AHA moment tudi njej. ?

 

Imej krasen dan in

 

Lp, A

 

 

0 komentarjev

Sorry, the comment form is closed at this time.